Σελίδες

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Γιατί υποβιβάστηκε το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Ασφάλειας

Τοποθετώ μερικούς λόγους εδώ πέρα, άτσαλα όπως συνήθως. Τον εξής Ενα και μοναδικό:
1. Υποβιβάστηκε από Υπουργείο και έγινε Υφυπουργείο για να αποδυναμωθεί.

- Και γιατί να αποδυναμωθεί; Πάμε παρακάτω...
- Για να δημιουργηθούν νέα ιδιωτικά σώματα ασφαλείας.
- Και γιατί να δημιουργηθούν νέα ιδιωτικά σώματα ασφαλείας;
- Μα, την κολοκυθιά θα παίξουμε τώρα;
- Ναι, έχει γούστο, ας την παίξουμε λοιπόν -την κολοκυθιά, εννοώ.
- Μείναμε στα νέα ιδιωτικά σώματα ασφ...
- Ναι, ναι, θα σου απαντήξω αμέσως!
- Απάντα λοιπόν, τι με βασανίζεις;
- Ιδιωτικά σώματα λοιπόν... έχουμε και λέμε...
- Σεκιουριτάδες δλδ, ε;
- Κάπως έτσι. Για βάλε το μυαλό σου να δουλέψει βρε κουτό...
- Το βάζω, αλλά έχει περιορισμένες στροφές.
- Καλά, εσύ παιδί μου κάνεις για υπουργός -τουλάχιστον λέμε!
- Αυτό να το πάρω ως κομπλιμάν;
- Πάρτο όπως θέλεις, τζάμπα είναι.
- Δε μου απάντησες όμως...
- Μα, σταμάτα να με αποδιοργανώνεις!
- Σταματάω. Ορίστε, το ράβω.
- Ετσι μπράβο.
- Πες λοιπόν, γιατί να δημιουργηθούν νέα σωμ...
- Για να τα προσλάβουμε βρε συ!
- Και με τι λεφτά θα τα πληρώνουμε;
- Καλά, εκεί κολλάς; Εχουμε λεφτά και μάλιστα τώρα που θα κοπούν τα όπλα..
- Τι μου λες; Ποια όπλα θα κοπούν;
- Οι εξοπλισμοί παιδάκι μου!
- Πώς θα γίνει αυτό; Αφού έχουμε εχθρούς...
- Χα χα! ας γελάσω! Τι εχθρούς και κουραφέξαλα;
- Τους τούρκους... τους άλλους...
- Τους ποιούς; Αυτούς που μας λιβανίζουν τόσα χρόνια τα μυαλά ότι είναι εχθροί για να μας πουλάνε τζέρτζελα; χαχαχα
- Καλά, δεν είχαμε το Κυπριακό... τα Ιμια...
- Ναι, και τι έγινε που τα είχαμε; Σάμπως πολεμήσαμε; Ποιος έδωσε λύση;
- Ο οπλατζής;...
- Μάάάλιστα! Βλέπω ότι αρχίζει να σου κόβει.
- Δηλαδή, και τώρα ο ίδιος θα δώσει λύση;...
- Εμ;
- Δηλαδή... τα λεφτά που δίναμε για εξοπλισμούς θα τα δίνουμε στα ιδιωτικά σωμ...
- Εμ;
- Και θα στέλνει από το χωριό του σεκιουριτάδες;
- Μα τι λες τώρα! Με απογοητεύεις! Πάνω που νόμιζα ότι είχες συλλάβει τη σκέψη μου.
- Και πώς δηλαδή...
- Τι πώς και ξεπώς; Για σκέψου λιγουλάκι ακόμα...
- Ελα και μη με παιδεύεις απλός άνθρωπος είμαι...
- Αυτό δεν είναι δικαιολογία! Σάμπως τι είμαι'γώ; Απλός άνθρωπος δεν είμαι;
- Ναι, αλλά εσένα σου κατεβάζει ιδέες το νιονιό σου.
- Μερσί, με τη σειρά μου.
- Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα, αλλά για λέγε, για λέγε και μ' έσκασες...
- Τι να πω; Α! για τους σεκιουριτάδες.
- Ναι, γι αυτούς. Πού θα τους βρίσκει ο οπλατζής πες.
- Δεν είμαστε μια παρεΐτσα με τον οπλατζή;
- Τι εννοείς "παρεΐτσα";
- Να, βρε παιδί μου, μόνος του είναι αυτός; Πώς μας τα πουλάει τα όπλα;
- Του δίνουμε λεφτά και μας τα πουλάει.
- Οχι αυτό... φυσικά και του δίνουμε λεφτά, αλλά σε ποιο πλαίσιο λέμε, με βάση ποια συμφωνία... Ελα, δεν είναι δύσκολο...
- Α! Τώώώρα κατάλαβα!
- Τι κατάλαβες;
- Ε, αφού κατάλαβα, τι τα σκαλίζουμε παραπέρα; Κατάλαβα.
- Μπράβο. Επιτέλους!
- Αυτό που εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω είναι... τι θα πει η Ευρωπαϊκή Ενωση...
- Αντε βρε, και σε είπα και ξύπνιο!
- Τι με πειράζεις τώρα; Αυτό δεν το εξήγησες...
- Τι να πει η Ευρωπαϊκή Ενωση, αφού εκείνη δίνει το πράσινο φως...
- Πώς δηλαδή το δίνει; Θα προσλάβει τον ίδιο σεκιουριτά;
- Εμ;
- Και καλά, άμα είναι να το κάνει αυτό, θα πλακώσουν οι χωριάτες στην Ευρώπη;
- Ποιοι χωριάτες; Τι θες να πεις; Εμείς κι εμείς θά 'μαστε!
- Ποιοι "εμείς" δηλαδή;
- Το πλαίσιο που λέγαμε...
- Α.
- Αυτός θα βάλει να κάνει ένα ψιλοντού κάνας γείτονας και μετά θα έρθει να διορίσει ποιος θα βάλει τάξη...
- ...και ασφάλεια!
- Μάστα! Είδες, δεν είναι δύσκολο.
- Μα, ποιοι βρε παιδί μου...
- Αντε, εσύ είσαι "ξαναφέρτο πάλι να τ' αρμέξουμε"!
- Τι εννοείς; Σε ρωτάω: Ποιοι;
- Τι "ποιοι και ξεποιοί", όλοι!
- Τι "όλοι";
- Ολοι κι εμείς μαζί, όλοι στο κόλπο, πώς το λένε;
- Οπως και με τη συμφωνία;
- Α, γεια σου!
- Ευχαριστώ.
- Παρακαλώ.
- Και θά'χουμε δηλαδή και τους προαιώνιους εχθρούς μαζί...
- Μα, τι λέγαμε τόση ώρα; Ποιους εχθρούς παιδάκι μου;
- Αυτούς εναντίον των οποίων εξοπλιζόμασταν τόσα χρόνια...
- Ε, ναι, φυσικά, αφού είπαμε: Δεν είναι εχθροί!
- Ναι, το είπαμε, αλλά...
- Τι "αλλά";
- Οχι, τίποτα, γράψε λάθος.
- Εγραψα.
- Μα, το ψιλοντού γιατί να το κάνουν τότε;
- Αυτό δεν θα το κάνουν οι προαιώνιοι...
- Αλλά ποιοι;
- Οι φρέσκοι!
- Α.
- Για τούτο χρειάζονται και το δρόμο που λέγαμε...
- Ποιο δρόμο; Πότε λέγαμε; Δε λέγαμε τίποτα!
- Α, καλά, εσύ είσαι για δέσιμο πια. Αει και παράτα με, σε βαρέθηκα!
- Καλά σου, δεν είσαι φίλος.
- Ναι, δεν είμαι φίλος. Αντε, στρίβε.
- Και δε θα μου εξηγήσεις;
- Οχι.
- Εντάξει. Κατάλαβα. Καλημέρα.
- Καληνύχτα να λες από δω και μπρος.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αχ, μες το μυαλό μου είσαι, το ίδια βλέπω και εγώ, τα ίδια και στο βάθος κήπος (NWO).
Και μην ξεχνάμε την παρασκευή που μας πέρασε ψηφίστικε νόμος για αυξημένες αρμοδιότητες και καταστολής της δημοτικής αστυνομίας (δούρειος ίππος; blackwater style;). Να δούμε αν θα γίνει καμιά "τρομοκρατική" επίθεση σε κανα ΑΤ ή κλούβα, αν γίνει αυτο ειδικά απόψε τότε τα πράγματα θα είναι άσχημα, πολύ άσχημα, τι να πω; μακάρι να κάνω λάθος αδερφέ
Αλήθεια γιατί κανείς δεν μιλά για τοξικολογική εξέταση στον ειδικό φρουρό; Ξερείς... ειδικές δυνάμεις, μήπως κανας παλιός φίλος από καμιά μυστική υπηρεσία του εριξε τίποτα στο ποτό,

Και αυτά τα media, λές και σου λένε να εξεγερθείς ρε παιδί μου...

BTW μήπως βρήκες πότε τελειώνει ο δρόμος; τελευταίο που είχα βρει έλεγε για τέλος 2008