Σελίδες

Κυριακή 13 Απριλίου 2008

το Desktop μου ειναι ενα μακρυναρι...


...γυρω στα 4,5 μετρα! Ε, ετσι βολευε ο χωρος και'γω δεν πονοκεφαλιασα ιδιαιτερα να στρωσω διαφορετικα τα πραγματα. Εχω ξαπλωσει λοιπον ολα τα μηχανηματακια μου εκει πανω και εργαζομαι. Πισω μου βρισκεται απλετος χωρος για εργαστηρι, καναπεδες, τιβι, ολα εκει περα ειναι, πισω μου, και'γω μενω απερισπαστη στο διαδικτυο κοιταζοντας -οταν δεν βλεπω την οθονη- τον τοιχο!

Φιλε μου καλε, εσυ που δεν ξεχνας να με διαβαζεις, παρε μερος στο καινουργιο Μπλογκοπαίχνιδο οπου με καλεσε ο DrTeddy: «Δείξτε το... αληθινό σας desktop!», ανεβασε κι εσυ το δικο σου χωρο εργασιας και ενημερωσε να σε συνδεσω. Ιδιαιτερη προσκληση στον (εξηνταρη πλεον! παπαπαπα) Πετεφρη, στη Φαραωνα του, στο γλυκο αγαπημενο Χνουδι, στη Γοργονιτσα μου, στον ΑΝεμο, στο Γατουλη και στον Ονειρο -μαλλον θα το σνομπαρει* αυτος, αλλα δεν πειραζει! Στη θεση του, ας παιξει ο Αργος.

Οι βασικες οδηγιες εδω: http://www.drteddy.gr/?p=722 χωρις αυτο να σημαινει πως τις ακολουθησα!

* το γραφω για να τον τσιγκλισω. Αν δεν ανεβασει δεν πειραζει, υπαρχει ικανη εκπροσωπηση της Βορειας Μπλογκεριας.

9 σχόλια:

Μαύρος Γάτος είπε...

Έγινε (δλδ, σε λίγο)!!!

Σ;-)))

H 8eia Ap To Chicago είπε...

Μετά από αυτό το Μπλογκοπαίχνιδο, κοίτα μην πάρεις μέρος και στο "Ανεβάστε την... πραγματική σας διεύθυνση" κι έχεις τίποτα απρόοπτες επισκέψεις.. ;P xx

Rodia είπε...

Σκεφτηκα ενα αλλο μπλογκοπαιχνιδο: «ανεβαστε το κομματι ουρανου που ειναι πανω απο το σπιτι σας»
Λες να με ανακαλυψουν;...

H 8eia Ap To Chicago είπε...

χα χα χα... τίποτα δεν αποκλείεται! LOL

Xνούδι είπε...

Ροδίτσα μου...
Εγινε. Δηλαδή όσο πιο σύντομα γίνεται...
(Πάντα ήθελα να μοιραστώ την κόλαση που έχω μπροστά μου. Χεχ!)

Φιλάκι. Αμέ!

faraona είπε...

Θα ερθει ο Πετε το μεσημερι και θα φωτογραφισει λεει τα γραφεια...
Μμμμ!χχχχ!

Φιλια Ροδια μου.

An-Lu είπε...

Έγινε!
Αποστολή εξετελέσθη!
;-)

ZouZouna είπε...

Hρθα εδώ απο την Αn-lu ! Μ... μάλιστα. κι εγώ ακατάστατη, και χαίρομαι να βλέπω κι άλλους για το ίδιο club. Αυτό στο σπίτι, γιατί εγώ ποστάρισα το γραφείο μου, στην δουλειά όπως η An - lu.
Χάρηκα, χάρηκα.....

Rodia είπε...

Αντε βρε κοριτσια, αντε! Να μη μενω με το παραπονο οτι ειμαι το μοναδικο ταλεντο στην ακαταστασια!:)
..τελικα, ειναι μυθος μαλλον οτι με το πισι λιγοστευει το χαρτομανι.. Ολο και μεγαλωνουν οι σωροι βιβλιων και χαρτιων που με περιβαλλουν.