Σελίδες

Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

πολλες ειδησεις σημερα

-->> Στο Ηρακλειο Κρητης ενας γιατρος, διευθυντης του τοπικου ΙΚΑ, δαγκωσε το χερι ενος ασθενη. Πιθανοτατα προκειται για νεα θεραπευτικη μεθοδο. Δεν διευκρινιστηκε αν ο ασθενης, μετα το δαγκωμα, υπεβληθη σε αντιλυσσικη θεραπεια.

-->> Ο γεωγραφικος προσδιορισμος μαλλον, κατα τα μη λεχθεντα, πηγε περιπατο.

-->> Νεος ορισμος για το δικαιωμα της απεργιας. Συμπληρωθηκε με το αρθρο περι του δικαιωματος εκεινων που επιθυμουν να εργαστουν- κατα τη διαρκεια της απεργιας. Παλια, λεγοντουσαν απεργοσπαστες. Σημερα; Απεργοφαγοι ισως.

-->> Ξενοδοχος στην Καρπαθο διαφημιζε στο διαδικτυο διακοπες για παιδοφιλους. Αρνουμαι οτι αυτο συνεβη στην Καρπαθο. Μαλλον στα Καρπαθια εγινε.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είσαι σίγουρος/η ότι έγινε ακριβώς έτσι; Διότι ο ίδιος κάπως αλλιώς τα λεγε το πρωί στα κανάλια. Περαιτέρω σχόλιο, εδώ: http://lahouraki.blogspot.com/2008/04/blog-post_04.html

Rodia είπε...

Να σου πω... Ειδα (σε μεσημεριανο δελτιο) ενα θεορατο ανθρωπο, που αν ηθελε θα ειχε κανει το γιατρο με τα κρεμμυδακια!
Το οτι ο γιατρος, ενας μορφωμενος και εξυπνος ανθρωπος -υποθετω, λογω σπουδων και κουλτουρας- ΔΑΓΚΩΣΕ (καποιον, για οποιοδηποτε λογο) δεν το δικαιολογω με τιποτα.

-->> Θα σχολιαζα στο μπλογκ σου για το θεμα, αλλα εχεις ελεγχο στα σχολια και το αποφευγω σε τοπους οπου δεν ειμαι σιγουρη πως θα εμφανιστουν.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή rodia
είχα ενεργοποιήσει το moderation δεδομένου ότι είμαι νέα και έχω φοβηθεί με όσα έχουν δει τα ματάκια μου σε comments. Ο σκοπός μου δεν ήταν η λογοκρισία. Προκειμένου όμως να λειτουργεί αποτρεπτικά στον γόνιμο διάλογο, 'άνοιξα' οπότε με χαρά μου θα δεχτώ να διαβάσω ό,τι θελήσεις να μου αφήσεις. Σ' ευχαριστώ