Σελίδες

Δευτέρα 28 Απριλίου 2008

Ευχαριστώ :)

Ξημερώνουν κάτι μέρες που νοιώθει ο άνθρωπος πιο ελαφριά την καρδιά και το μυαλό πιο καθαρό. Διακρίνει καλά τις λεπτομέρειες και ξεσκεπάζονται αλήθειες που δεν είχε αντιληφθεί ως τώρα, αλήθειες κρυμένες πίσω από επικαλύμματα καθωσπρεποσύνης. Είναι κάτι μέρες που ο ορίζοντας της σκέψης απλώνεται ίσαμε εκεί που δεν θα μπορούσε κανείς ποτέ να φανταστεί.

Μια τέτοια μέρα ξημέρωσε σήμερα για μένα. Κατάλαβα πολλά ή, μάλλον, μου αποκαλύφθηκαν αρκετα, που ξεμπέρδεψαν κουβάρια συνειρμών συνωστισμένων για χρόνια στο νου μου. Νομίζω ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο η χθεσινή οινοποσία, αντάμα με τη χαλάρωση λόγω της οικογενειακής ατμόσφαιρας. Κάτι σαν refresh σελίδων καθημερινότητας και σαν format του σκληρού δίσκου, μια γενική ταχτοποίηση των δεδομένων.

Μεταξύ άλλων, νοιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους εσάς για το χρόνο που αφιερώνετε να διαβάζετε τα κείμενα που ανεβάζω εδώ πέρα, στη ναυαρίδα του μικρού... ιστοσελιδοστόλου μου!

Ευχαριστώ από καρδιάς λοιπόν που με διαβάζετε, αλλά ευχαριστώ κιόλας που μοιράζεστε μαζί μου τα δικά σας κείμενα, εικόνες, ήχους. Αφιερωμένο με πολλή αγάπη αυτό το μικρούτσικο κείμενο στον άϋλο, αόρατο αλλά υπαρκτό, κόσμο του διαδικτύου. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ:)

7 σχόλια:

Maria Mikro Analogo είπε...

Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη! :D

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου Πολλά Ροδιά μου, Υγεία νά'χεις να γράφεις και να σε διαβάζουμε.
:)

enteka είπε...

(πολλές ευχές!)

αίσχος η λεκτική επαλήθευση, τρεις φορές μου το έβγαλε λάθος, για να δούμε τώρα...

:)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά φίλε.Να είσαι καλά και να γράφεις συνέχεια.Μπορεί να μην φταίει το φαγοπότι και η οικογενειακή κατάσταση των ημερών για το ξεκαθάρισμά σου αλλά το ότι συνεχίζεις να γράφεις.Απλα΄έκατσε να ξεφορτώσει τώρα.

Σου εύχομαι καινουριά φορτώματα λοιπόν ώστε να μπορέσεις αργότερα να τα τακτοποιήσεις και πάλι.

Καλή συνέχεια...

faraona είπε...

Ναχεις την υγειά σου κι εσυ κι ολη η οικογενεια σου κι ορεξη να μας γραφεις και να σε διαβαζουμε.

Φιλω σε

ILIAS είπε...

Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά και καλά σε εσένα, την οικογένειά σου και όσους αγαπάς. Βασικά θα έλεγα ευχαριστώ εκ μέρους όλων, αλλά επειδή μόνο τον εαυτό μου έχω δικαίωμα να εκφράσω να σου πω προσωικά ένα ευχαριστώ απο μέρους μου

Να είσαι πάντα καλά

Ανώνυμος είπε...

πολλά ακόμη ιστοχρόνια ευτυχή