Σελίδες

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Μας πήρανε χαμπάρι ωρέεεεε!!!


Μόλις ελαβα στο μέηλ μου αυτό το ενδιαφερον μηνυμα -στα spam, βεβαίως- και ένοιωσα την ανάγκη να το μοιραστω. Εμμέσως, πλην σαφώς, το θέτω υπόψη του κ. πρωθυπουργού και του επιτελείου του:

Χριστούγεννα δάνειο μακριά και να εξοφλήσει τους λογαριασμούς εφαρμόζονται σήμερα. (τίτλος μηνύματος)

Γεια σου,

Είμαι ο κ. Mike Lisa ell γνωστό, νόμιμο και αναγνωρισμένο τοκογλύφος.
Έχω διαμένουν στη Δημοκρατία του δανείου δάνεια σε άτομα και επιχειρήσεις που έχουν ανάγκη της χρηματοδοτικής συνδρομής.
Μήπως έχετε την κακή πίστωση ή έχουν ανάγκη από χρήματα για να πληρώσει τους λογαριασμούς;
Επιτρέψτε μου να εκμεταλλευτώ αυτό το μέσο για να σας ενημερώσω ότι έχω βοηθήσει δικαιούχος αξιόπιστη όπως θα 'μαι ευχάριστη θέση να προσφέρει δάνειο με επιτόκιο 3,5%.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται περιλαμβάνουν:
* Αναχρηματοδότηση
* Αρχική Βελτίωση
* Δάνεια Εφευρέτης
* Δάνεια Auto
* Ενοποίηση Χρέος
* Δάνεια Horse
* Γραμμή της Credit
* Δεύτερη υποθήκη
* Δάνεια Επιχειρήσεων
* Προσωπικά Δάνεια
* Διεθνής Δάνεια
Παρακαλώ γράψτε πίσω αν το άτομο με ακρίβεια συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα.
Μετά την Απάντηση, θα σας σταλεί το συντομότερο δυνατό.
Πλήρης Ονόματα :......
Διεύθυνση :.........
City :.........
Μέλος :.........
Ταχυδρομικός Κώδικας :.........
Χώρα :.........
Τηλ :.........
Fax :.........
Ποσό που απαιτείται: ..... ... ..........
Δάνειο Διάρκεια :....
Δάνειο Σκοπός:.
Επάγγελμα :.......
(Δεν κοινωνικής ασφάλισης ή πιστωτικό έλεγχο, 100% εγγυημένα!)
Ανυπομονώ επιτρέποντας μου να σας εξυπηρετήσουμε. Μπορείτε να
επικοινωνήσετε μαζί μου
μέσω e-mail: (xxxxx)@gmail.com
Φιλικά,
Mike Λίζα.

Ερε γλέντια!!! (που θά'λεγε κι ο Καραγκιόζης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: