Σελίδες

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Τί θα έκανα αν ήμουν ΔΝΤ


Αν ήμουν ΔΝΤ, θα ήθελα να ελέγχω οικονομικά τον πλανήτη. Οσο περισσότερες χώρες, δηλαδή. Θα είχα τακιμιάσει με τις εταιρείες σπόρων, λιπασμάτων, φαρμάκων και τροφίμων, όπως συμβαίνει σήμερα δηλαδή με το ΔΝΤ και τις εταιρείες κολαούζους. Οι βιομηχανίες όπλων, που εξαφανίζουν με φρικτό τρόπο τους ανθρώπους, είναι παρωχημένο κόλπο και δεν θα το προτιμούσα. Θα προτιμούσα να εξαφανίζω αργά αργά και μαρτυρικά τον πληθυσμό της Γης, χρησιμοποιώντας ένα αφανές όπλο που δεν προκαλεί απευθείας τρόμο και που θα το είχα δοκιμάσει επιτυχώς επι σειρά ετών στις αφρικανικές χώρες, την πείνα δηλαδή.

Αν ήμουν ΔΝΤ, λοιπόν, θα άλλαζα κατά τα δικά μου κέφια τον τρόπο διακυβέρνησης όλων των χωρών της Γης, ή, τουλάχιστον, των περισσοτέρων. Θα έλεγχα τα οικονομικά όλων των ανθρώπων, τί βάζει καθένας στην τζέπα δηλαδή. Θα έλεγχα και την παγκόσμια παραγωγή τροφής και, για να το πετύχω αυτό, θα φρόντιζα να αποδυναμώσω σιγά σιγά και στα μουλωχτά τις αγροτικές καλλιέργειες όλων των χωρών -ή των περισσότερων, εννοείται. Θα είχα μάθει ότι στους συμβατικούς πολέμους είναι οι πόλεις που υποφέρουν κυρίως, ενώ στα χωριά οι αγρότες όλο και κάτι βρίσκουν να τραφούν, οπότε, με το κόλπο του αφανισμού τους -τον δήθεν και τάχα μου εκπολιτισμό ή/και εκσυγχρονισμό της υπαίθρου- θα τους είχα όλους στο χέρι, υποψήφια θύματα υποσιτισμού.

Ετσι, θα μπορούσα να εκβιάζω πολίτες και κυβερνήσεις, ώστε να μου παραδώσουν αμέσως την εξουσία, χωρίς χρονοτριβή. Θα μάζευα λοιπόν μπικικίνια, θα ξεκοίλιαζα τα βουνά να τους αποσπώ τα πολύτιμα ορυκτά, θα μαύριζα τις θάλασσες με πλατφόρμες "φιλικές προς το περιβάλλον" τύπου ΒΡ, θα έκαιγα τα δάση να φυτεύω μπανανιές και θάμνους για βιοκαύσιμα, και θα τιγκάριζα τα θησαυροφυλάκιά μου με όλα τα καλά, αγαθά και υπηρεσίες, που θα κοστολογούσα όσο μου γουστάριζε.

Αν ήμουν ΔΝΤ, θα εξαφάνιζα και το χρήμα. Οχι σιγά σιγά, αλλά με τη μία! Θα ξημέρωνε μια μέρα που θα είχα καταφέρει να πάρω τον έλεγχο στα στιβαρά μου χέρια και θα καταργούσα όλα τα κυκλοφορούντα νομίσματα. Από εκείνη τη μέρα και μετά, όλοι θα πληρωνόντουσαν αναλόγως με την εργασία που προσφέρουν. Σε κάρτες ή κατευθείαν σε υπηρεσίες. Δεν δούλεψες αρκετά αυτό το μήνα; Δεν έχει παλτό, δεν έχει σερβιέτες, κολόχαρτο, σαλάτα μαρούλι ή δεν έχει κομμωτήριο ή υδραυλικό να σιάξει τη βρύση που στάζει -κάπως έτσι.

Αν ήμουν ΔΝΤ και ήσουν κατακαημένε μου άνθρωπε ανάπηρος ή με κάποιο μειονέκτημα, ψυχική ή σωματική ασθένεια -καρδιοπαθής, νεφροπαθής, κλπ, ας πούμε- δεν θα είχες στον ήλιο μοίρα, ούτε θα μπορούσες να βρεις εργασία, ούτε ασφαλιστικό ταμείο να σε τσοντάρει συντάξεις φυσικά, και, όταν θα γερνούσες θα σε πέταγα σαν άδειο σακκί κατευθείαν -χωρίς καν να σκεφτώ- στα άχρηστα. Οχι εντελώς άχρηστα κιόλας.. μπορεί να σε έκανα σαπούνι!

Αν ήμουν ΔΝΤ, θα έβαζα να διδάσκεται υποχρεωτικά στα σχολεία, εκτός από κάτι ψιλομαθηματικούλια, το μάθημα της Αήθους Αναλγησίας, από το νηπιαγωγείο. Θα μάθαινα στα παιδάκια να λένε ψέμματα, να κλέβουν, να βρίζουν και να κλοτσάν τη μάνα και τον πατέρα τους και να παίζουν ξύλο με το δάσκαλο μέχρι τελικής πτώσεως. Το πιο γερό παιδί θα το έχριζα σύμβουλό μου και θα το έγραφα στη Λίστα με τις υποψηφιότητες για τη θέση του μελλοντικού Προέδρου. Το λιγότερο, θα το έγραφα στη Λίστα με τους πανάξιους εκτελεστές των επιθυμιών Μου.

Ευτυχώς για μένα -και για σένα!-, δεν είμαι ΔΝΤ και δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι ΔΝΤ κάποιοι άλλοι, που σημαίνει ότι ΔΝΤ ισούται με απανθρωπισμό και ό,τι άλλο ακούσεις πως είναι το ΔΝΤ (ο,τιδήποτε που να περιέχει αριθμούς και ποσοστά) είναι σαχλαμάρες. Μου είναι αδύνατο να καταλάβω πώς υπάρχουν πλάσματα που θέλουν να λέγονται άνθρωποι, με μοναδικό στόχο στη ζωή τους την απαξίωση της ανθρωπιάς. Που θέλουν να βασανίζουν τους συνανθρώπους τους, που μαζεύουν χρήμα για το χρήμα, αντί να επιθυμούν για τον εαυτό τους και για όλους τους πολίτες της Γης την απόλαυση της ξενοιασιάς και την αγάπη προς τη μητέρα Φύση και τα πλάσματά της, φυτά και ζώα και ανθρώπους... Τι σκατά συνέβη, πού κάναμε λάθος τεσπά, και έγινε η ζωή μας κόλαση; Ο Ηλιος μας βλέπει και γελά και ο Θεός έχει πάθει έμφραγμα.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πω, πω, μας έκοψες τη χολή πρωί πρωί. Ευτυχώς δεν είσαι ΔΝΤ!!!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Αφιέρωσες. Υπέροχο. Τόσο επιθετικό, τόσο αληθινό. Το αναδημοσιεύω στο φατσοβιβλίο...

tiktos είπε...

Βρε παιδί μου φαντασία που την έχεις.
Γίνονται αυτά τα πράγματα στις μέρες μας;-(

Ναπoλέων είπε...

Ροδιά (ως δέντρο ή ως αποτύπωμα τροχού) ή μήπως Ρόδια (που είναι και ο καιρός τους;;;)
ξέχνα τους προηγούμενους που σέ ...γλείφουν, όλο λάθη είναι το κείμενο!

1. Το χρήμα είναι η ιδιοσυστασία του Διεθνούς ΝεκροΤομείου! Αν τό καταργούσες ως ΔΝΤ, θα αυτοκαταργείσο.
Σού αφιερώνω διασκευή παλιού ανεκδότου:
Οι τέσσερις εξουσίες ήταν τρείς, οι εξής δύο, το Χρήμα.

2. Η πολιτικοοικονομικώς ορθή μεταχείριση αναπήρων, ασθενών, γερόντων κλπ ήταν "καθεστώς" στην αρχαία Κέα: Το διαβόητο «Κείον Νόμιμον». Δεν πρωτοτυπείς.
Και στο θέμα του σαπουνιού είσαι 65 χρόνια πίσω...
Υπάρχουν επωφελέστερες χρήσεις των ανθρωπίνων σωμάτων, όπως αυτή που πραγματεύονταν η υπέροχη ταινία Soylent Green {στα ελληνικά νομίζω ο τίτλος ήταν "Νέα Υόρκη 2040"}: Ανακύκλωση-ανάκτηση πρωτεϊνών και άλλων θρεπτικών ουσιών.

3. Η ζωή μας δεν έγινε ΤΩΡΑ κόλαση, πάντα έτσι ήταν, αν έβλεπε κανείς το "όλον"... Πάντα ζούγκλα ήταν...
και -εκτός από... ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!- αφιερώνω σε σένα και τους επισκέπτες το:
« Ο άνθρωπος απόχτησε μυαλό για να ανατρέψει τους νόμους της ζούγκλας, όχι για να τούς εφαρμόσει»...

Καλό μας κουράγιο.

Rodia είπε...

Ναπολέων καλωσόρισες :))
Προτιμώ το ίχνος της ρόδας σε σκονισμενο δρομο...

1. Το χρήμα όπως το ξερουμε τωρα, εννοώ... Αφου θα κατεχει ολα τα αγαθά και τις υπηρεσίες, τι να το κανει το χρημα; κανείς δεν θα πληρώνεται με τον τρόπο που γνωρίζουμε αφού!

2. Υπήρχε και ο πιο ανώδυνος Καιάδας -τουλαχιστον εκει τους έριχαν από μωρά!
Ναι, πράγματι, ειμαι πισω.. :(

3. Κομματάκι απαισιοδοξο σε βρισκω... Καλό μήνα!!! (το λινκ δεν ανοιγει... μαλλον το ΔΝΤ εβαλε το χέρι του)

Καλό κουράγιο, δεν λες τπτ.. :)))