Σελίδες

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Κλείνει μια εφημεριδα (Ε-Τυπος) και ενας ραδιοφωνικος σταθμος (City)

Περισσότερες φωτο απο τη συνέλευση και ηχητικα ντοκουμέντα:



-->> λεπτομερειες εδω: http://www.radiobubble.gr/el/tags/city

Ο ρόλος του Θόδωρου και της Γιάννας Αγγελοπούλου ποιος ακριβώς είναι;

_______________________
UPDATE: 23 Jun 2009, 14:28pm -->> blog-->>
http://ergazomenoieleftherostipos.blogspot.com/


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απόλυση μέσω email έλαβαν οι εργαζόμενοι.

Πρόκειται προφανώς περί νέας αντίληψης εργοδοσίας.

Rodia είπε...

Ε, εκσυγχρονιζόμεθα...
μόνο τα μπλογκ είναι κακά και εκ του πονηρού ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΣΙΞ ΣΙΞ ΣΙΞ

spooky είπε...

Με τον πάγιο πολιτικώς αηδιαστικό μου τρόπο, θα επισημάνω τα εξής:

1. Η ΕΛ-λάδα έχει περίπου 11.000.000 κατοίκους

2. Έχει επίσης κάμποσες εκατοντάδες ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ χαρακτήρα εφημερίδες.

3. Έχει κάμποσες ΧΙΛΙΑΔΕΣ ραδιοσταθμούς ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ χαρακτήρα.

4. Έχει απειράριθμα περιοδικά παντός είδους, και μάλιστα σε θεματολογίες που παρακολουθούνται από πολύ λίγο κόσμο υπάρχουν δυσανάλογα πολλά έντυπα.

5. Η κυκλοφορία όλων αυτών των εντύπων είναι ουσιαστικά μηδαμινή και τα πιο πολλά από αυτά είναι επί πολλά έτη ζημιογόνα.

6. Μια εταιρεία διατηρείται στη ζωή, αν και είναι επί πολλά έτη ζημιογόνος, αν και μόνον αν (α) έχει ακόμα οικονομικές αντοχές (όπως είχε η General Motors, αλλά είδαμε πού κατέληξε κι αυτή), (β) λειτουργεί ως ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΣ, (γ) χρησιμεύει ως μέσον διαπλοκής στο αφεντικό της.

7. Αφού στο #6 το (α) δεν ισχύει, διαλέξτε μεταξύ των (β) και (γ).

8. Ο Ρύπος έχει εξευτελισθεί τελείως τα τελευταία χρόνια, καθώς έχει κάνει πολλές παπάτζες (ψευδείς ειδήσεις από Βλήμα, Έθνος και Ελευθεροτρυπίδα - και πόσες άλλες "αλήθειες" μας πουλήσανε... - , κατασκευασμένα σκάνδαλα "τσιπαρισμένων Fiat Marea" και "φρένων του Fiat Bravo" από τη Motor Press Hellas, κατασκευασμένο "σκάνδαλο σκουριάς της Lancia Beta" από την κωλοφυλλάδα Daily Mirror που ξεκίνησε μια συκοφαντική εκστρατεία στις 9 Απριλίου 1980, "σκάνδαλο αυθορμήτως επιταχυνομένων Audi 5000" από την εκπομπή "60 Minutes" του CBS, της οποίας οι συντάκτες ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΑΝ τα αυτοκίνητα για να παρουσιάζουν αυτήν τη συμπεριφορά, διθύραμβοι για το άστριφτο Opel Astra OPC, για την παρουσίαση του οποίου στην πίστα των Μεγάρων πολλές αμφιβολίες υπάρχουν αν όντως επρόκειτο για τη "μαμίσια" εργοστασιακή έκδοση και δεν ήταν κανένα βελτιωμένο, ειδικά για την περίσταση, με μπλοκέ διαφορικό και coilover αναρτήσεις, για να μη φεύγει ευθεία να κουρεύει το γκαζόν κάθε φορά που πας να στρίψεις, ανακήρυξη του Kia Cee'd ως "ΕΛ-ληνικού αυτοκινήτου της χρονιάς" κλπ κλπ κλπ - σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, έχουμε ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ της αγοράς και καταστρατήγηση του ελεύθερου ανταγωνισμού προς όφελος είτε αυτοκινητοβιομηχανιών που ελέγχουν - συνήθως εμμέσως - με μετοχικά πακέτα εκδοτικές εταιρείες είτε αυτοκινητοβιομηχανιών και αντιπροσωπειών που υπαγορεύουν τι θα γραφτεί με εκβιαστικό όπλο τα διαφημιστικά πακέτα, αν και συχνά έχουμε αντίστοιχους εκβιασμούς κι από τα περιοδικά).

9. Συνεπεία όλων των ανωτέρω, ο Ρύπος (ειδικός και μη) έχει γίνει ρόμπα χνουδωτή με πασουμάκι ροζ (copyright by Κτηνίατρος από τους Παντρεμένους που - λέμε τώρα - έχουν κι αυτοί ψυχή, ενώ όλοι ξέρουν ότι οι άνθρωποι χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: σε ζωντανούς και σε παντρεμένους), ενώ ο ρόλος των περισσοτέρων εταιρειών που δραστηριοποιούνται σ'αυτόν το χώρο είναι τουλάχιστον ύποπτος.

Κατόπιν όλων αυτών, και με δεδομένο ότι ο Ελεύθερος Ρύπος ήταν πάντα μια φυλλάδα της κακιάς ώρας, λεώ καλά ξεκουμπίδια. Και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κινητοποιηθούμε επειδή έκλεισε μια φυλλάδα κι ένας ραδιοσταθμός της πλάκας. Μήπως να ξεσηκωθούμε επειδή η Wartburg και η Trabant έπαψαν να βγάζουν τα ρυπογόνα σαπάκια τους; Ή επειδή η Wolseley έκλεισε προ τριακονταπενταετίας και βάλε, όταν οι υπερήλικες που αποτελούσαν την πελατεία της αποδήμησαν εις τόπον χλοερόν λόγω γήρατος;

Ξέρω ότι γίνομαι σκληρός, αλλά στ'αλήθεια δε δίνω δεκάρα για φυλλάδες. Και να σου πω και το άλλο; Καλά έκαναν οι Αγγελοπουλαίοι που, αντί να εκβιάσουν (όπως ο Ντεμίνιο για το ΑΕΚάκι - και όχι, δεν είμαι ούτε γαύρος ούτε βάζελος ούτε βουλγαρομπαόκι ούτε κωλόγρια ούτε σκουλήκι: είμαι ΚΑΤΑ του αποβλακωτικού εκτρώματος που λέγεται ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα) ή να γλείψουν για υπαγωγή στο άρθρο 44 προκειμένου να στήσουν φάμπρικα διαπλοκής, είχαν το θάρρος και το'κλεισαν το μαγαζί. Σου λέει, δεν τραβάει η επιχείρηση, δε γουστάρω να μου τη λένε ότι τη χρησιμοποιώ για να διαπλέκομαι, βγαίνω ΤΕΛΕΙΩΣ από το χώρο του Ρύπου κι άντε ξεπαρεού. Άλλοι πάνε και γίνονται εκβιαστές και σφουγγοκωλάριοι.

Rodia είπε...

Αιρετικέ,
πώς σχημάτισες την εντύπωση ότι διαφωνώ με αυτά που γράφεις και μάλιστα τόσο γλαφυρά!?
Μια είδηση/επιτυχία του διαγαλαξιακού ραδιοσταθμού έδωσα στη δημοσιότητα.. τπτ περισσότερο.. Νομίζω ότι δεν έλαβα θέση υπέρ ή κατά ό,τινος. Μόνο που στενοχωριέμαι όταν κάτι χάνεται (παύει να υπάρχει, δλδ) ο θάνατος είναι κάτι τι στενάχωρο, πώς να το κάνουμε;

Rodia είπε...

Πού τη θυμήθηκες τη Wolseley..; χαχαχα!
Αμ τα Wartburg και τα Trabant..
Πότε θα σβου και η Skontaψον;

..για το ρόλο πάντως του ομίλου Αγγελόπολου, επίτρεψέ μου να κρατώ μια υποσημείωση στο πίσω μέρος του μυαλού: μπορεί να ετοιμάζει κάτι κάπου αλλού και το κλείσιμο να ήταν κίνηση αντιπερισμού..

spooky είπε...

Δεν είπα ότι διαφωνώ μαζί σου. Απλά είπα να χωθώ λίγο στην ΕΣΗΕΑ...

Τώρα για Wolseley κλπ...

1. Wolseley είχε ο πατέρας μιας συμμαθήτριάς μου από το λύκειο. Πώς και γιατί κράτησε αυτήν την αηδία τόσα χρόνια κι εγώ δεν ξέρω.

2. Wartburg εισήγαγε ο έμπορος αυτοκινήτων στο ισόγειο της πολυκατοικίας όπου έμενα στη Λάρισα τα πρώτα χρόνια που πέρασα εκεί στα τέλη των '80s. Τι ΑΗΔΙΕΣ... Τέτοιο είχε και ο μέγας περιβαλλοντολόγος Ν.Σ. Μάργαρης που γράφει στους 4Τροχούς (είναι αυτός που θεμελίωσε την πολιτική της μη αναδάσωσης, γιατί - και καλά - τσαλαπατάμε τα επιζήσαντα βλασταράκια κι εμποδίζουμε τη φυσική αναδάσωση. Τον άκουσε το κράτος κι όντως έγινε η φυσική αναδάσωση... Αλλά φυτρώσαν βίλλες κι όχι δέντρα).

3. Η Skoda δεν κινδυνεύει. Παράγει Φαου Βε (ξέρεις, προϊόντα της εταιρείας αυτοκινήτων που οραματίστηκε ένας παπάρας με γελοίο μουστάκι, ο οποίος αιματοκύλησε την Ευρώπη), η οποία σήμερα, χάρη στο know-how που άφησε πίσω του ο Γκαίμπελς, είναι πρώτη μούρη στο καγκούρι και θεωρείται πλέον... "premium".

Για τους Αγγελοπουλαίους ίδωμεν. Χαζοί σε καμία περίπτωση δεν είναι. Τουλάχιστον όμως δε φτάνουν στα επίπεδα ξεφτίλας άλλων. Μακάρι πάντως να δείξουν ότι έχουν τις ικανότητες του Sergio Marchionne.

spooky είπε...

Διάβασε κι αυτό εδώ το άρθρο του Jeremy Clarkson σχετικά με το κλείσιμο της Rover...

http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/article384268.ece