Σελίδες

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2010

Ανασχεδιασμός των κυβερνητικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Στις 31 Ιανουαρίου συμπληρώνεται η προθεσμία για την υποβολή προτάσεων για τον ανασχεδιασμό των κυβερνητικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Μέχρι σήμερα 141 χρήστες έχουν αναρτήσει 162 προτάσεις, ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες του Labs.OpenGov.gr είναι 480.

Έχεις ιδέες και συγκεκριμένες προτάσεις για τον ανασχεδιασμό κάποιας ηλεκτρονικής υπηρεσίας;
Για 19 ακόμα μέρες μπορείς να καταθέσεις προτάσεις για πιο φιλικές, εύχρηστες και δημοκρατικές κρατικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες στο Labs.OpenGov.gr

Εαν έχεις λίγο περισσότερο χρόνο και είσαι σχεδιαστής ή προγραμματιστής μπορείς, εκτός από γραπτή πρόταση, να αναρτήσεις γραφιστική απεικόνιση ή και λειτουργικό πρότυπο για τον ανασχεδιασμό υπηρεσιών όπως:

- Το OpenGov.gr

- Κάποια κυβερνητική υπηρεσία

- Κάποια κυβερνητική ιστοσελίδα

Οι χρήστες του Labs.OpenGov.gr έχουν τη δυνατότητα να σχολιάζουν, να προτείνουν βελτιώσεις και να αξιολογούν όλες τις δημοσιευμένες προτάσεις.

Με την ολοκλήρωση της 1ης φάσης στις 31 Ιανουαρίου 2010, θα επιλεγούν οι καλύτερες προτάσεις ανά κατηγορία σύμφωνα με την γνώμη των εγγεγραμμένων χρηστών του Labs.OpenGov.gr και θα παρουσιαστούν σε εκδήλωση. Οι καλύτερες προτάσεις θα αξιοποιηθουν μέσα από ανοικτές διαδικασίες από τους αρμόδιους φορείς.

______________________________
ΣΗΜ.1. Αυτο που ενδιαφερει εμένα είναι ένας σωστος διαδικτυακός τόπος για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Ακόμα και ο τόπος του Μετρο της Αθηνας ειναι καθαρά διαφημιστικός. Ούτε δρομολόγια, ούτε τίποτα. Μπαίνω στη σελιδα του London Underground και μένω ξερή. Οποια πληροφορία κι αν ζητήσω, υπάρχει εκεί μέσα. Πέρα από τα λεπτομερή δρομολόγια, υπάρχουν χάρτες περιοχών και ο,τιδήποτε βάλει ο νους του ταξιδιώτη του Tube!
Εψαχνα πρόσφατα για δρομολόγια τρένων στην Ελλάδα και διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει τρένο στη Πελοπόννησο. Για δρομολόγια πλοίων πρέπει να απευθυνθεί κανείς στα πρακτορεία, μια και το τηλέφωνο του Λιμενικού πιάνει δύσκολα και, αν το πετύχεις, έχει τυποποιημένο μήνυμα. Μπαινω στη σελιδα των ΚΤΕΛ και βλέπω δυο τηλέφωνα (ενα 5ψήφιο νούμερο και ενα για παράπονα) και το τιμολόγιο του ΟΤΕ για τις κλήσεις προς το πενταψήφιο νούμερο! Οι συγκοινωνίες στη χώρα μας είναι ανύπαρκτες. Απλά πράγματα.
ΣΗΜ.2. Δυστυχώς, δεν έχω ιδέες για τον ανασχεδιασμό των κυβερνητικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Εδώ για το σχεδιασμό μιας δικής μου σελίδας δεν έχω καταφέρει να αποφασίσω ακόμα, αν και έχω κάνει πάνω από 200 σχέδια, τα οποία αναιρώ το ένα κατόπιν του άλλου. Μπορώ όμως να κρίνω/συγκρίνω προτεινόμενες λύσεις, δοκιμάζοντας πόσο εξυπηρετικές -και κυρίως γρήγορες!- είναι. Ιδωμεν λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: