Σελίδες

Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Σεμνές Πισινογραφίες (τ.κ.)


Ως μία καθωσπρέπει κυρία, από τη δούλεψη της οποίας παρήλασαν εκατοντάδες ανδρών, είχα την τιμή να μου χαρισθεί αντίστοιχος σχεδόν αριθμός εικόνων των πισινών τους, τουτέστιν πισινογραφίες, όπως ακριβώς λέμε προσωπογραφίες ή πορτρέτα. Μπορεί π.χ. να έχω λησμονήσει αν τον σιδερά που χρησιμοποίησα σε μια οικοδομή στο Χαλάνδρι κατά τη δεκαετία του '80 τον λέγαν κυρ-Μήτσο, θυμάμαι όμως πολύ καθαρά πως επρόκειτο περί τετράπαχου ανδρός πολυλογά, σαρανταπεντάρη στο περίπου, κατόχου ενός απαισίου τριχωτού πισινού, ο οποίος φανερωνόταν σχεδόν μέχρι την κωλοτρυπίδα όταν έσκυβε τόσο, ώστε το σφιχτοδεμένο κάτω από τη μέση του -λόγω των λίαν ευτραφών κοιλιάς και στομάχου- μπλουτζίν δεν ηδύνατο να συγκρατηθεί από τη γλιστερή σάρκα.

Η πισινογραφία ενός σκυμένου άντρα είναι πολύ αποκαλυπτική για το χαρακτήρα του, πολύ περισσότερο από μια προσωπογραφία. Βεβαίως, μετά από προσεκτική παρατήρηση της έκφρασης των ματιών και της σύσπασης των χειλιών ενός πορτρέτου, είναι δυνατό ίσως να συνάγει κάποιος και την κατάσταση του πισινού του εικονιζομένου προσώπου. Δεν είναι εντελώς τυχαία η έκφραση "μούρη σαν κώλος" που κυκλοφορεί ευρύτατα, παραλληλίζοντας (ή και ταυτίζοντας συχνάκις) τα δυο αυτά τμήματα του ανθρωπίνου σώματος -κυρίως του ανδρικού.

Από την εικόνα του πισινού όμως, συνάγονται ευκολότατα συμπεράσματα περί του χαρακτήρα του κατόχου του. Μερικοί αποκαλύπτουν το μωρουδάκι που κρύβεται -ερήμην του- μέσα σε έναν άνδρα, άλλοι την σεξουαλική του προτίμηση, ενώ κάποιοι δίνουν την εντύπωση μιας διαβολικότητας την οποία κρύβει μόνο η έλλειψη της... ουράς! Το να σταθμίσει μια γυναίκα το χαρακτήρα ενός άνδρα από την πισινογραφία του είναι αρκετά δύσκολο, μια και προϋποθέτει ικανή εμπειρία "ανάγνωσης" παρομοίων πινάκων.

Από τη μια πλευρά, ένας κώλος που ξεπετιέται απροκάλυπτα με το πρώτο σκυψιματάκι, μπορεί να δείχνει αγνότητα προθέσεων αλλά και ζωώδη παρόρμηση, ενώ από την άλλη, ένας κώλος που φυλάσσεται καλά και είναι αδύνατο να φανερώσει ούτε καν την έναρξη της σχισμής του, σημαίνει ότι πρόκειται περί κρυψίνοος χαρακτήρα ή και περί απλώς άτολμου σε συγκινητικό βαθμό. Το πώς γίνεται ο διαχωρισμός των ποιοτήτων, το ξεχώρισμα με βάση την πισινογραφία του κάθε άνδρα δηλαδή, είναι εξαιρετικά λεπτή υπόθεση.

Ταυτόχρονα με το εύρος της έκτασης του αποκαλυπτόμενου πισινού, παίζει ρόλο η ποιότητα της επιδερμίδας, το χρώμα της, η τριχοφυΐα της περιοχής, κλπ. Μια επιδερμίδα με έντονους λιπαρούς πόρους προϊδεάζει για έναν ορμητικό χαρακτήρα με τάση προς βαναυσότητα, ιδίως όταν η τριχοφυΐα δείχνει να εντείνεται προς την κρυμμένη περιοχή, όθεν και η εικόνα της ουράς που λείπει. Η ίδια πισινογραφία όμως, είναι πιθανό να σημαίνει επιπολαιότητα και αστάθεια λόγω ορμητικότητας και όχι βαναυσότητα, καθώς επίσης και τάση προς πάθη όπως ο αλκοολισμός ή τα τυχερά παιχνίδια.

Με δυο λόγια, ένας πισινός που αποκαλύπτεται λίαν απροκάλυπτα, ένας πισινός θρασύτατος, που δηλώνει -με τον τρόπο του- το βασικό αυτό στοιχείο του χαρακτήρα του ανδρός, καλό είναι να αποφεύγεται. Η ευκόλως αποκαλυπτόμενη πισινογραφία δείχνει και τη στάση του άνδρα προς την κοινωνία, μέσα από την υπερφίαλη σχέση με τον εαυτό του: ένα "σας έχω όλους χεσμένους" ή "κλασμένους", λέει περίπου ένας θρασύς πισινός. Αντιθέτως, ένας πισινός που προσέχει και κρύβεται καλά, δείχνει τουλάχιστον έναν άνδρα σοφό που φυλάσσει τα νώτα του.

Το θέμα περί πισινογραφιών ξεπήδησε αυθόρμητα εντελώς μόλις χτες το μεσημέρι που κάποιος που περιμέναμε μου συστήθηκε με μια ολόπλευρη αποκάλυψη του χαρακτήρα του, πριν καν τον πλησιάσω και τον κοιτάξω καταπρόσωπο. Ενα ελαφρύ σκυψιματάκι, τόσο όσο χρειάστηκε για το άδειασμα ενός πορτμπαγκάζ από παιδικά παιχνίδια, ήταν αρκετό ώστε να γνωρίσω καλά τον Αρνολντ. Εκείνος βέβαια, δεν υποψιαζόταν την ύπαρξή μου πίσω από το τζάμι του παραθύρου, ούτε καν την ύπαρξή μου στο συγκεκριμένο σπίτι, πόσο μάλλον τη διενεργούμενη από μένα επιστημονική πισινογραφία του!

Το πιθανότερο είναι ότι είχε τη βεβαιότητα πως τον παρακολουθούν οι γονείς του και άλλα μέλη της οικογένειάς του, όπου και απηύθυνε την εικόνα του πισινού του -με την γνωστή συνακόλουθη φρασεολογία, υποθέτω. Η μετέπειτα διαγωγή του προς τους οικείους του, απλώς επιβεβαίωσε την προς εμένα που βρισκόμουν πίσω από το τζάμι (κατά λάθος βεβαίως) προ ολίγων λεπτών της ώρας "σύστασή" του -που ήταν εντελώς του κώλου!

Η πισινογραφία, καθώς φαίνεται ξεκάθαρα στην εποχή μας, τείνει να εξελιχθεί σε επιστήμη παρακάμπτοντας τα σκαλοπάτια της Τέχνης. Τα παραδείγματα των πορτρέτων που αντικαθιστούν τα πρόσωπα με κώλους και τούμπαλιν είναι άφθονα, αρκεί να υπάρχει αρκετή παρατηρητικότητα. Το πλέον πρόσφατο είναι το παράδειγμα που έλαβε χώρα σε ασιατική τοποθεσία -με πολλή λύπη το αναφέρω(σημ.1). Μετά την Πισινογραφία, σειρά έχει η Πισινολογιστική -λογιστική του κώλου, να μη τα ξαναγράφω- η οποία προβλέπω να μεγαλουργήσει μια και στην επίμαχη περιοχή, ως γνωστόν, δεν πιάνει μελάνι!

Τελοσπάντων, το ποστ το έγραψα κατόπιν ξαφνικής εμπνεύσεως και δεν αλλάζω ούτε ένα κόμμα. Η πιθανότητα να το πληκτρολόγησαν καλικαντζάρια, εξετάζεται ως πιθανή λόγω 12ήμερου. Τα Φώτα θα επιβεβαιωθεί η συμμετοχή ή και η εξολοκλήρου παραγωγή του από τα Παγανά. Αν εξακολουθήσει να παραμένει ανηρτημένο είναι έργον της μιαρής φυλής των Νεφελίμ εκ Τακλαμακάν, ουδεμία ευθύνην φέρω και ας επιθυμούν τόσοι πολλοί να με... μισήσουν! (να με ξεχέσουν είναι το σωστό)

-->> Καλή Χρονιά!!! :-)))

ΣΗΜ.1. να διευκρινίσω ότι πρόκειται για την είδηση που μετέδωσε πριν λίγες ώρες το μπιμπισί για τη δολοφονία της Μπεναζίρ Μπούτο και που άκουσα καθοδόν. Η είδηση ανέφερε ότι τη δολοφόνησαν τρομοκράτες, αλλά ούτε και αυτοί ακόμα οι χαζοί ευρωπαίοι δεν τρώνε πια κουτόχορτο. Αν και αδιαφορούν γενικώς, σχολιάζουν καυστικά -όταν σχολιάζουν.
______________________
-->> Γραμμενο πριν 2 χρονια (London, 28 Dec. 2007) εδω-->> http://rodia-mixer.blogspot.com/2007/12/blog-post_28.html το επαναλαμβανω επειδη περιμενω μια απο τα ιδια. Δυστυχως, εξακολουθούμε να γλιστραμε στα ιδια... προϊόντα!
-->> Αν περιμενει κανεις δωρα απο τον αη Βασιλη, ε, μαλλον χεσμενους μας εχει ο ταλαιπωρος ο γερακος...
-->> Οσον αφορα την... Πισινολογιστική, το ποστ μπορει να τοποθετηθει στη πινακοθηκη των προφητειών! ;)

2 σχόλια:

Glavkos είπε...

Πισινογράφος δηλαδή μπορεί να είναι κάποιος :

α. Που γράφει στα ύπουλα πράγματα και στα κρυφά (γράφει πίσω από την πλάτη μας).
β. Κάποιος που γράφει μόνο σε πισίνες (πλατςπλουτςγράφος)
γ. Κάποιος που αυτά που γράφει είναι σαν τον πισινό του ή κοινώς του κώλου

Όσοι έχετε να προσθέσετε και άλλες ετυμολογικές ερμηνείες καλοδεχούμενοι..

Rodia είπε...

Πισινογράφος ειναι ενας καλλιτέχνης που απαθανατιζει οπίσθια, δλδ πισινους.
Μπορει να ειναι και αυτος που γραφει/υπογραφει στη πισω σελιδα.
Μπορει να ειναι και ενας ερμηνευτης της οψης των πισινων (οπισθιων/"δειξε μου το πισινο σου να σου πω ποιος εισαι") ή και των πισινων (κολυμβητηριων/"δειξε μου τη πισίνα σου να σου πω ποιος εισαι")
...ολα τα πλασματα εχουν πισινο, αλλα ολίγα διαθετουν πισίνας!