Θέλω να καταγγείλω την εταιρεία με την οποία έχω συνδεθεί, επειδή:
-->> δεν γνωρίζω πώς ακριβώς να ενεργήσω, ώστε να γίνει η διακοπή χωρίς να υπάρξει κενό τηλεφωνικής σύνδεσης και σύνδεσης με το διαδίκτυο, καθώς και χωρίς να υποστώ την πληρωμή της σχετικής "ποινής".
1. Δεν ανέφερε ρητώς στο συμβόλαιο ότι με κλειστό ρούτερ διακόπτεται η τηλεφωνική επικοινωνία (ελλιπής πληροφόρηση)
2. Δεδομένου ότι η σύνδεση έγινε ένα χρόνο μετά την αίτησή μου, ζητά να καταβάλλω πρόστιμο ως "ποινή" προκειμένου να διακόψει την παροχή υπηρεσιών επειδή δεν συμπλήρωσα ως χρήστης το απαιτούμενο χρονικό διάστημα του ενός έτους
3. Επανειλημμένως έχει διακοπεί απροειδοποίητα η παροχή υπηρεσιών -και ως εκ τούτου η τηλεφωνική επικοινωνία- ακόμη και σε διαστήματα μεγαλύτερα των 24 ωρών, προκειμένου να εκτελεί η εταιρεία "εργασίες αναβάθμισης του συστήματος", όπως με ενημέρωσαν αφού επικοινώνησα με το αρμόδιο τμήμα από τηλεφωνικό θάλαμο! Την τελευταία φορά που συνέβη αυτό, όταν ρώτησα αν η αναβάθμιση περιλαμβάνει την διαρκή τηλεφωνική σύνδεση, η απάντηση ήταν καταφατική, πράγμα που στη συνέχεια ενημερώθηκα (πάλι με δικό μου τηλεφώνημα) ότι δεν ισχύει.
4. Η εταιρεία κατέχει όλα τα στοιχεία μου, πράγμα που με προβληματίζει για την χρήση τους στην περίπτωση που προβώ σε αίτηση διακοπής.
-->> δεν γνωρίζω πώς ακριβώς να ενεργήσω, ώστε να γίνει η διακοπή χωρίς να υπάρξει κενό τηλεφωνικής σύνδεσης και σύνδεσης με το διαδίκτυο, καθώς και χωρίς να υποστώ την πληρωμή της σχετικής "ποινής".
6 σχόλια:
Μα αν δεν την ονοματίσεις, πως την καταγγέλλεις;
{Δύσκολο αυτό που ζητάς μίλα με κάποιο σύλλογο καταναλωτή καλύτερα :(}
Συγκαταγγέλω!
όποια και νά 'ναι!
Όλα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουν.
Ένα πρόσφατο δημοσίευμα του Hades λέει καλά λόγια για τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτού (Υπουργείο Ανάπτυξης) και το Συνήγορο του Καταναλωτή, ενώ μιλά αρνητικά για μία οργάνωση καταναλωτών.
Στη περίπτωσή σου ίσως να εμπλέκεται και η ρυθμιστική αρχή για τις τηλεπικοινωνίες.
Συν το γεγονός ότι όταν δέχεσαι κλήση, αυτός που σου τηλεφωνεί χρεώνεται ακριβότερα ακόμη και απ' όσο χρεώνει ο ΟΤΕ.
Συν το ότι πολλές κλήσεις προς εσένα τερματίζονται ως αναπάντητες παρόλο που η γραμμή σου δεν ήταν κατηλειμμένη.
Δυστυχώς θα πρέπει να περίμένουμε τη λήξη του συμβολαίου. Αλλά χρειάζεται πάλι προσοχή για να μην ξαναπέσουμε σε τηλεφωνική σύνδεση μέσω του δικτύου.
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση :)
Δυστυχώς, δεν είμαστε πονηρεμένοι για το τί σημαίνει ακριβώς το "χωρίς πάγιο ΟΤΕ". Επίσης, την πατάμε εξοργισμένοι με τις υπέρογκες χρεώσεις του ΟΤΕ που πληρώναμε τόσα χρόνια, θολωμένοι από υπερπροσφορές δωρεάν κλήσεων, χωρίς να προσέχουμε τα "ψιλά γράμματα" και τις σκόπιμες παραλείψεις των διαφόρων αεριτζήδων που έχουν εισχωρήσει στο τηλεπικοινωνιακό παιχνίδι. Σε βάρος του κασίδη θα μαθαίνουμε πάντα...
~~Stazybο Hοrn, ευχαριστώ ιδιαιτέρως για την πληροφορία :) Θα το κοιτάξω.
Και δεν είναι η μόνη περίπτωση...
Χαμός γίνεται με το θέμα τελικά.
Δημοσίευση σχολίου