Σελίδες

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Hellas on line - Vodafone (παρατράγουδα)


Αυτες οι εταιρείες ενώθηκαν ή η μια αγόρασε την άλλη; την απαντηση δεν την ξέρω, ό,τι και να πω θα σας γελάσω. Ο,τι ξέρω είναι αυτό που μου διηγήθηκε χτες μια κυρία που έχει λογαριασμούς σε αυτές, στη μία κινητό και στην άλλη σταθερό τηλέφωνο.

Πλήρωσε, λοιπόν, η γυναίκα τους λογαριασμούς της στις 28 Φεβρουαρίου στο κατάστημα της Hellas on line της περιοχής της και έλαβε απόδειξη με σφραγίδα -όχι κανονικές αποδείξεις, τις οποίες είπαν ότι θα της στείλουν αργότερα- για την εξόφληση του ποσού.

Σημειωτέον ότι ο ένας λογ/σμός έληγε στις 3 Μαρτίου και ο άλλος στις 5 Μαρτίου, δεν είχαν λήξει δηλαδή όταν εξοφλήθηκαν.

Μια μέρα μετά την πληρωμή, της έκοψαν το κινητό τηλέφωνο. Πήρε αμέσως, ζήτησαν συγγνώμη και το επανασύνδεσαν. Την επόμενη μέρα, της τηλεφώνησαν να πληρώσει το λογαριασμό του σταθερού γιατί αλλιώς θα της το κόψουν! Εξήγησε ήρεμα ότι το έχει ήδη πληρώσει, ζήτησαν να στείλει με φαξ την απόδειξη εξόφλησης, την έστειλε (1,60€ κόστος φαξ) ζήτησαν τηλεφωνικά συγγνώμη, έγινε κάποιο λάθος λόγω συνένωσης (κάτι τέτοιο) των εταιρειών, όλα καλά.

Από τότε, κάθε βδομάδα τα ίδια. Προχτές ακόμα έλαβε τηλεφώνημα απειλητικό από μια εξοργισμένη υπάλληλο να πληρώσει αμέσως γιατί αλλιώς θα της κόψουν και τις δυο παροχές! Εξήγησε ότι έχει ήδη πληρώσει και της ξαναζήτησαν να στείλει με φαξ το λογαριασμό, πράγμα που δεν έκανε και παρέπεμψε την τηλεφωνήτρια στο τοπικό κατάστημα, να τον ζητήσουν από εκεί. Δε γίνεται να δίνει 1.60€ φαξιάτικα(!) κάθε τρεις και λίγο, πώς να το κάνουμε.

Αυτά μου είπε χτες που συναντηθήκαμε, με αφορμή ένα διαφημιστικό τηλεφώνημα που έλαβα κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας. Ηταν από Hellas on line και ενημέρωνε για τις καλές και φτηνές της υπηρεσίες. Δεν άφησα την κοπελίτσα να τελειώσει, ευχαρίστησα ως συνήθως και έκλεισα. Αμέσως μετά, η κυρία μου διηγήθηκε τα παθήματά της και αποφάσισα ότι αυτή η περίπτωση (που ελπιζω να είναι η μοναδική!) πρέπει να βγει στο φως της μπλογκόσφαιρας.

Εσύ φίλε/η, καλέ/ή μου αναγνώστη/τρια, τι λες; Επραξα καλά;

9 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Συγχώνευση μου φαντάζει... Αποκρατικοποίηση (η HOL μην ξεχνάς ότι είναι της ΔΕΗ).

Rodia είπε...

Δεν ξερω τίνος είναι.. Ευτυχως, δεν εχω προβλημα με την εταιρειούλα όπου εχω συνδεση..
Ανεκαθεν η γνωμη μου ειναι οτι οσο μικροτερος ο νοικοκυρης τοσο το καλυτερο.

Το Φαουδι είπε...

Καλά έκανες και το βγάζεις στην μπλογκόσφαιρα. Είναι πολλά αυτού του είδους τα περιστατικά και δυστυχώς δεν τους κράζουν όσο θα έπρεπε. Ένας φίλος για παράδειγμα, καλείται να πληρώσει τέλος ενεργοποίησης για παροχή ίντερνετ από την HOL, παρ όλο που η υπηρεσία αυτή δεν λειτούργησε ποτέ γιατί η εταιρεία είχε πρόβλημα στην περιοχή του. Για να διακόψει δε, πέρασε ώρες στα τηλέφωνα με διάφορους υπαλλήλους και στο τέλος τσακώθηκε face to face στα γραφεία τους. Εξακολουθούν όμως να του ζητούν να πληρώσει τέλος ενεργοποίησης...

Αntidrasex είπε...

@δειμος μάλλον έχεις μπερδέψει τη HOL με την Tellas. (η οποία είναι ακόμα χειρότερη, έστειλε λογαριασμό σε κάποιον που δεν είχε κάνει καν αίτηση!!)

Μέχρι τώρα δεν είχα πρόβλημα, μάλιστα η HOL αν ήταν να κόψει το τηλέφωνο έπαιρνε προειδοποιητικά μια εβδομάδα πριν τουλάχιστον.

Καλά κάνεις και το γράφεις πάντως, να έχουμε το νου μας όλοι.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ναι, ρε συ έχεις δίκιο...

Greek Rider είπε...

Εγώ παιδιά έχω φτάσει στο αμήν με τις ιδιωτικές τηλεφωνίες (δεν υπάρχουν και άλλες) και τις απατεωνίστικες μεθόδους τους.

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να καταργήσω και το κινητό και το σταθερό.

Άμα δεν μπορείς να συνεννοηθείς τι άλλο να κάνεις; Έχω πάει σε όλες τις εταιρείες και παντού οι ίδιες κοροϊδίες.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πάντως κι εγώ έχω ακούσει πολλά για αυτές τις εταιρείες και τα συνεχή τηλέφωνα για το ένα ή το άλλο ζήτημα. Έχουν τόση γραφειοκρατία που για ένα ποσό 2,16 € μάς είχαν πεθάνει σε τηλέφωνα στο φροντιστήριο που εργαζόμουν προ ετών. Και μετά κατηγορούν τη δημόσια γραφειοκρατία :)

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάντως κάποιοι γνωστοί μου που έχουν HOL, τις περισσότερες φορές που τους παίρνω τηλέφωνο δε μπορώ να μιλήσω πάνω από ένα το πολύ δύο λεπτά γιατί κόβεται η γραμμή. Σκέτη ταλαιπωρία. Βέβαια, δεν ξέρω αν φταίει η HOL αλλά πάντως με άλλες εταιρείες δεν έχω συναντήσει αντίστοιχα προβλήματα.

Unknown είπε...

Κοίτα να δεις, κάπως πρέπει να ζήσουν και τα φωτοτυπάδικα που στέλνουν φαξ!!!