Σελίδες

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

Σήμερα, εφτά με οχτώ, ραντεβού εδώ:

Μια σταγόνα στον αέρα!
http://www.radiobubble.gr/

-->> αν ξεφύγουν λαθάκια, σαρδαμάκια, κλπ, ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά...

UPDATE: -->> Διαλέξτε εικονίδιο: -->>

1 2 3 4 5

-->> Σήμερα, εφτά με οχτώ το βραδάκι, παρουσιάσω την πρώτη εκπομπούλα μου στα διαδικτυακά κύματα του http://www.radiobubble.gr και έχω μια αγωνία... ΜΑΜΑ ΜΟΥ!!!!! Μετά την μετάδοση, η εκπομπή θα μείνει ανεβασμένη στη σελίδα και δεν μπορώ να αποφασίσω τι φουστανάκι να της φορέσω. Για βοηθείστε πληζζζζ...

9 σχόλια:

Maria Mikro Analogo είπε...

we will stay tuned! :D Καλή εκπομπή!!!

Rodia είπε...

Ευχαριστώ Μαράκι :) πάω να φρεσκαριστώ, να ρουφήξω και κάνα αυγό... ;) χαχαχα

Maria Mikro Analogo είπε...

γαργάρες, γαργάρες! :)))) για εικονίδιο πάντως ψηφίζω το 5.

Jim.Hellas είπε...

καλή επιτυχία! Δεν ξέρω αν θα προλάβω ολόκληρη την εκπομπή σου, αλλά σίγουρα θα την ακούσω και αργότερα :)

Η ψήφος μου πάει στο 4 γιατί μου θυμίζει έμβρυο, το οποίο μου κάνει συνειρμούς σχετικά με τη φρέσκια προσπάθεια που γίνεται στο bubble ;)

faraona είπε...

Kαλη καλη καλη επιτυχια!!!!
Θα σ ακουσουμε...και τι εχεις αγωνια?Ποιος?Εσυ?Α!δΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!
θΑ εισαι απιθανη...

φιλια πολλα

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Rodia! Άκουσα από τις 19:25 που γύρισα σπίτι, στο τέλος της ιστορίας Τσιγγάνοι και γυναικάρα.

Μου άρεσαν πολύ η "Ιστοριούλα για ένα χαρτάκι"

Χαχαχα η Βέρα Καλτάκα να τα κάνει στη μέση της Β. Αμαλίας και ο Μεργκάϊλ να τα μαζεύει! και που να έπινε και μπύρα (το ανοιχτήρι της μπύρας) πολύ καλό

Επίσης εκεί που είπες στο "Ρεπορτάζ χωρίς τσίνορα" νά'ταν κανα ηλιοβασίλεμα πάει στο καλό, και... ευτυχώς ο ποιητής ήταν ολίγον τι κουφός, λύθηκα πάλι στα γέλια

Τέλος, συμφωνώ απόλυτα σε όσα είπες στο "Πώς τρέφεται το μυαλό". Πολύ εφευρηματικό και το έχω διαπιστώσει.. όταν το ζορίζεις, το στρείδι δεν ανοίγει, πρέπει όντως να ανοίξει όταν εκείνο θελήσει...

Νά'σαι πάντα καλά, καλό βράδυ και... να επαναλαμβανεσαι να επαναλαμβάνεσαι!

Έκτορας

Rodia είπε...

Μαράκι, Τζιμάκο, Φαραώνα, πονηρούλη Εκτορα, Ευχαριστώ πάάάρα πολύ παιδιά!:))))

Είναι πολύ παράξενο να βρίσκομαι καθηλωμένη μπροστά σε ένα μικρόφωνο και να μη μπορώ να πάρω πίσω κάτι που ξεφεύγει. Εμπειρία!!! Μεγάλη λέμε. Θα ανεβάσω ποστ όταν κατασταλάξω λιγουλάκι.

Η εκπομπούλα ανέβηκε κιόλας και ακούγεται (και κατεβαίνει) εδώ:-->>
http://www.radiobubble.gr/el/rodia1

Σε 15 μέρες τα ξαναλέμε, θα φροντίσω να είμαι καλύτερη -και ψυχραιμότερη!

Maria Mikro Analogo είπε...

Η εκπομπή ήταν υπέροχη! Περιμένουμε με αγωνία και την επόμενη σε 15 μέρες :)
Καλημέρα!

samurai είπε...

πολυ καλη ιδεα να την ανεβαζεις εδω για να την κατεβαζουμε εμεις φιλεναδα
γιατι με τη δουλεια χαμπρι δεν πηρα το ποστ σου
κατεβαζω τωρ να τη ακουσω
καλημερα