Σελίδες

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

ο Γιώργος, ο Κώστας, ο Θόδωρος και μια τηλεφωνική συσκευή

- Ντρινννν
- Ελα, ποιος είναι;
- Πρόεδρε εσύ;
- Ναι, Πρωθυπουργός παρακαλώ.
- Ελα Κώστα μου, έχεις δίκιο, το ξέχασα...
- Μα ποιος είσαι τεσπα;
- Το πανίσχυρο ΑΖΑΧ... χαχαχα.. ο Γιώργος είμαι!
- Ποιος Γιώργος... Αααα... ο Γιώργος!
- Εμ; Τι κάνεις Κωστάκη μου; Στο σπίτι όλοι καλά;
- Γι αυτό με πήρες; Εδώ είναι του Μαξίμου!
- Γι αυτό το σπίτι λέω... χαχαχα! Τι γίνεται; Βράζετε, βράζετε;
- Βράζει και χύνεται! Ασε με ρε Γιώργο στον πόνο μου.. Με έχουν βάλει στη μέση και με βαράνε.. Ποιοι; Οι δικοί μου! Αηδία καταντήσαμε...
- Αυτά έχει η εξουσία πρόεδρε... Τα μαθαίνω κι εγώ σιγά σιγά...
- Τι μαθαίνεις δηλαδή;
- Τα κοκοριλίκια του Πέτρου στη κοινοβουλευτική, το σουτάρισμα του Δαϊλάκη από τη Δράμα...
- Ναι, ρόμπα μας έκανε κι ο Δαϊλάκης.. Ποιος; ο Δαϊλάκης! Ο τελευτάιος τροχός της αμάξης λέμε.. Αστα, φρίκη Γιώργο μου! Καλά έκανες κι έφυγες.. ξεφτίλα πράματα...
- Μα, γι αυτό σε πήρα Κώστα μου, σε σκέφτομαι πολύ και θέλω να έρθω ως νίντζα...
- Τι;;;; Ακουσα καλά;;; Να έρθεις;;;; ΠΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ;;;;;
- Μα.. στο κόμμα Κώστα μου, ποτέ δεν έφυγα ουσιαστικά Κώστα μου, το πονάω το κόμμα μας!
- Ποιο κόμμα ΜΑΣ;;; Δεν είμαστε καλά! Θα το μοιραστούμε κιόλας! Τι λες χριστιανέ μου;;;;
- Δε λέω να το μοιραστούμε, βέβαια, αλλά σαν καλοί χριστιανοί όπως είπες μόλις τώρα δα.. πρέπει να βοηθούμε ο ένας τον άλλο...
- Και.. θα είναι βοήθεια αυτό που λες, να έρθεις δηλαδή... Ετσι νομίζεις;
- Δε νομίζω απλώς Κώστα μου, είμαι σίγουρος πως το κόμμα θα ανέβει! Τόσες ψήφους διαθέτομεν...
- Η αναίδειά σου δεν έχει όρια Γιωργάκη. Εμείς βγαίνουμε με τα τσαρούχια μας! Αυτοδύναμοι!
- Καλά.. τέτοια έλεγες παλιά και τα χάβανε αμάσητα.. σήμερα όμως; Ποια αυτοδυναμία τσαμπουνάς; Αυτοδύναμη ήττα εννοείς;
- ... ε, αστα διάλα πρωϊνιάτικα...
- Μεσημέριασε Κώστ...
- ΚΛΑΤΣ

(εκτός γραμμής) ΤΟΝ ΟΤΕ!!!! ΦΩΝΑΞΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ!!!!
- Τι έγινε Πρόεδρε; Α, πάλι το ακουστικό την πλήρωσε... Μα ποιος ήταν κύριε Πρόεδρε; η Ντόρα;
- Ασε ρε Θόδωρε, μακάρι να ήταν η Ντόρα, έχει και ωραία φωνή...

-->> η έμπνευση οφείλεται σε αυτό:-->> Δελτίο τρικυμίας εν ποτηρίω

2 σχόλια:

faraona είπε...

Xexexe!!!
Καλο βραδυ Ροδια μου

Rodia είπε...

Ε, να μη παίξω σαν παιδί και'γώ..
Καλημέρα Φαραώνα μου! :)
(σίγουρα, το πρωί θα το δεις ΑΝ)