Σελίδες

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Καλή κι εντοιχισμένη χρονιά!


Τείχη

Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ
μεγάλα κ' υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.
Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·

διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
A όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.

Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
Aνεπαισθήτως μ' έκλεισαν από τον κόσμον έξω.

____________________
ΣΗΜ.1. από εδώ, όπου θα βρείτε και δυο ηχογραφήσεις του ποιήματος.
ΣΗΜ.2. Αφιερωμένο θερμά στον κ. Χρ. Παπουτσή, υπουργό Προστασίας του Πολίτη, εκκολαπτόμενο Αγιο των ελλήνων συρματοπλεγματοπεριφραχτών.
ΣΗΜ.3. Η Κίνα οδηγός πασών των Ευρωπαϊκών Ενώσεων

4 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Καλή Χρονιά για μας, τους εργολάβους και τους δουλέμπορους που θα αυξήσουν τα κόμιστρα.

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά με αισιοδοξία...

Ανώνυμος είπε...

kalh tyxh ...
δεν ξερω τι και πως σκεφτεται ο Παπουτσης για τους μεταναστες, αλλα εχω τη γνωμη οτι ουτε και η... ε.ε. εχει καποιο σχεδιο...οπως και με την οικονομικη κριση, ετσι και με αυτο το θεμα...
καποτε που χρειαζοντουσαν στις βαριες δουλειες οι μεταναστες, τους δεχοντουσαν...τωρα, δεν υπαρχουν δουλειες, θα μου πεις...
οποτε καλο θα ηταν να λειπουν τα ξυνα σχολια απο μερους των ευρωπαιων...
το θεμα κατα τη γνωμη μου ειναι οτι και για τα τειχη ελληνικη πολιτικη δεν εχει καμμια τυχη με την εννοια συνενεση!

Ανώνυμος είπε...

συνενεση εγραψα;
χμ...γιατρε μου σωστο ή λαθος κατα το δοκουν ε;