Σελίδες

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Το σπυράκι


Η Βέρα Καλτάκα είναι μια γυναίκα ατρόμητη, τίποτα δεν την τρομάζει εκτός από τα σπυράκια που φυτρώνουν όταν δεν τα περιμένεις και μάλιστα εκεί ακριβώς όπου δεν τα περιμένεις καθόλου! Ετσι λοιπόν, προχτες το πρωί που κοιτάχτηκε στον καθρέφτη του λουτρού της και είδε στο υπέροχο πρόσωπό της ένα σπυράκι φουσκωμένο και έτοιμο να σπάσει, κόντεψε να λιποθυμήσει από τρομάρα. Μόλις πέρασε το πρώτο σοκ, πήρε ένα μπαμπακάκι και με κυκλωτικές κινήσεις τα κατάφερε να αφαιρέσει όλο το πύον. Το σπυράκι είχε ωριμάσει, που λένε, και δεν πόνεσε καθόλου. Ετσι συμβαίνει με τα ώριμα σπυράκια. Ισως μάλιστα, αν το άφηνε λίγο ακόμα, θα έσπαγε και μονάχο του χωρίς τη δική της πίεση, αν και η πίεση βοηθά να αποβληθεί όλο το πύον και να μη μείνει καθόλου σημάδι στον τόπο όπου υπήρχε το σπυράκι -στο πρόσωπο εν προκειμένω. Αυτό ισχύει γενικώς και όχι μόνο για τα σπυράκια της αξιαγάπητης Βέρας: Οταν φεύγει το πύον, κάθε οργανισμός νοιώθει ξαλαφρωμένος και φρέσκος φρέσκος για νέες περιπέτειες. Περιττεύει να πούμε ότι, αν η Βέρα Καλτάκα δεν έσπαγε το σπυράκι και δεν αφαιρούσε το πύον τη στιγμή ωρίμανσης του προβλήματος, μπορεί το όμορφο πρόσωπό της να γινόταν αγνώριστο και σε λίγο καιρό να χρειαζόταν εγχείριση με αμφίβολα αποτελέσματα. Αν πάλι το έσπαγε νωρίτερα, όταν ήταν ακόμη άγουρο, μπορεί να έμενε ανεξίτηλο σημάδι στο πρόσωπο -ίσως και στην καρδιά της.

10 σχόλια:

Νοσφεράτος είπε...

Μαλλον ειναι καιρος να σπασουμε κι εμεις τον Σπυρακα με τους διαφορους δηθεν (ετσι κι αλλιως ) της Μπλογκοσφαιρας που μας γεμισανε Πύον (διοτι ειναι σκετο Πύον)

A.F.Marx είπε...

Aγαπητή κυρία Ροδιά
Ονομάζομαι Ψωροκωστούλα Ελλάς και το πρόβλημα μου είναι ότι έχω γεμίσει σπυράκια (σπυράρες μάλλον) σε όλο μου το σώμα, τα οποία όχι μόνο έχουν ωριμάσει αλλά έχουν κακοφορμίσει πλέον. Στον παραμορφωτικό μου καθρέφτη τόσα χρόνια το πρόσωπό μου φαινόταν τέλειο, σαν τις φωτογραφίες του Σημίτη μετά από επεξεργασία photoshop.
Καμιά ανησυχία, καμιά πίεση να σπάσουν τα σπυριά. Χρόνια τώρα.
Ξαφνικά, μια ωραία πρωία, ο δόκτορ Κώστας μου λέει «έχεις μερικά σπυράκια. Θα στα σπάσω, αλλά θα πονέσεις. Μπορεί και να ματώσεις. Μπορεί και να ψοφήσεις. Διάλεξε με να στα σπάσω»
Ο δόκτορ Γιωργάκης όμως μου λέει: «δεν χρειάζεται να ματώσεις. θα σου εξαφανίσω τα σπυράκια εγώ με τόσο απαλό τρόπο που ούτε καν θα το καταλάβεις. Αντισηπτικά υπάρχουν. Πού πήγαν τα αντισηπτικά;
Όλοι στις κάλτσες!»
Όπως καταλαβαίνεις, εγώ διάλεξα να με γιατρέψει ο Γιωργάκης.
Του έδωσα την συγκατάθεσή μου να ασχοληθεί με τα σπυράκια μου και άρχισαν τα βάσανά μου.
Να , πλύσεις με χλωρίνη.
Να, πλύσεις με οξύ.
Να σκάλισμα στο δέρμα μου με νυστέρι.
Να κόψιμο από εκεί.
Να κόψιμο από εδώ.
Μού'δωσαν και κατάλαβα τι εστί ΔουΝουΤού.
Πείτε μου κυρία Ροδιά, τι με συμβουλεύεται να κάνω;
Μετά τιμής
Ψωροκωστούλα Ελλάς

Νοσφεράτος είπε...

Ψωροκωστουλε εκτος απο σπυράκιαεχεις και πιτυρίδα το ξερεις ;

Rodia είπε...

Νοσφερατε, δεν το ξερω.. :(

Rodia είπε...

Αγαπητη κυρια Ψωροκωστουλα,
τι να σας πω.. ο,τι εγινε εγινε τωρα και το μονο που μπορειτε να κανετε στο εξης ειναι να παρακολουθειτε τα σπυρακια σας και να τα καθαριζετε μονη σας. Αν περιμεναμε απο τους "γιατρους" να μας γιατρεψουν, θα ειμασταν ολοι στις κασες σημερα!..
Δεν ειδατε τι γινεται; Ενα σπυρακι εχεις στη πλατη και (για να σε γιατρεψουν) σου αφαιρουν το... ποδι!
Μη τυχον αναφερετε πουθενα οτι εχετε πυτιριδα -αν εχετε πραγματι- γιατι... κινδυνευει το κεφαλι σας!!! :)))

Ανώνυμος είπε...

Όλα είναι θέμα σωστού timing Ροδίτσα μου. Μόνο που στην Ελλάδα τα σπυριά είναι πολλά και ακόμα και αν τελικά αφαιρεθούν θα αφήσουν σημάδια.

Provato είπε...

α, "Βερα Καλτάκα";;;

ΒΕΡΑ ΚΑΛΤΑΚΑ; ΡΗΣΠΈΚΤ λέω εγώ!


xxxx

Rodia είπε...

bananioti, στη Μπανανία ολα καλα; :))

Rodia είπε...

Βρε συ προβατε, τιποτα δεν σου ξεφευγει... μαλλον προς λυκο φερνεις! :))

(μερσι, ντρεπομαι οταν μου λενε καλα λογια)

Ανώνυμος είπε...

Η Μπανανία προσπαθεί να τα βγάλει πέρα στην χώρα της Μπανανίας.

Μέχρι τώρα δεν τα έχει καταφέρει καλά Ροδίτσα μου.