Σελίδες

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020

αντιστροφές

Οπου, η παροιμία "Φταίει ο γάιδαρος και δέρνει το σαμάρι" ισχύει αρχαιόθεν! επισημαίνω επίσης ότι γυναίκα τιμώρησε γυναίκα (η θεά Αθηνά την Μέδουσα) για την βίαιη πράξη του άντρα (θεού Ποσειδώνα) και αυτό συναντιέται συχνά, ακόμα και στις μέρες μας.
 
αντιγράφω από τη Βίκι:
 
//Η Μέδουσα στην ελληνική μυθολογία αναφέρεται ως μία από τις τρεις Γοργόνες. Από τις τρεις αυτές αδελφές η Μέδουσα ήταν η θνητή. Το άλλο της όνομα ήταν Γοργώ, που σημαίνει άγρια ματιά.
Κόρη του Φόρκυ ή Φορκέα και της Κητούς, αδελφή των Γοργόνων Σθενώ και Ευρυάλη, και των Γραιών Δεινώ, Ενυώ και Πεφρηδώ, ήταν στην αρχή Κενταύρισσα.
Κατά μια εκδοχή, ήταν πανέμορφη ιέρεια της Αθηνάς που ο Ποσειδώνας τη βίασε μεταμορφωμένος σε άλογο, στον ιερό χώρο της Αθηνάς. Η θεά, εξοργισμένη με το γεγονός, δεν μπορούσε να έρθει σε ρήξη με τον Ποσειδώνα και έτσι ξέσπασε πάνω στη Μέδουσα. Την μεταμόρφωσε σε απεχθές τέρας, που αντί για μαλλιά είχε φίδια. Η ασχήμια της ήταν τέτοια, που όποιος την κοιτούσε στο πρόσωπο πέτρωνε.
Τελικά τη σκότωσε ο Περσέας, με την βοήθεια της Αθηνάς. Το κεφάλι της, το περίφημο «Γοργόνειο», το παρέλαβε η θεά από τον ήρωα και το επέθεσε στην ασπίδα της, επειδή το κεφάλι της, ακόμη και νεκρό, πέτρωνε όποιον το κοίταζε.//
 
Ολα αυτά, μετά την ενημέρωση ότι θα εγκατασταθεί στο Μανχάταν ένα άγαλμα (ύψους 7 μέτρων) της Μέδουσας, που κρατάει το κομμένο κεφάλι του Περσέα(!), απέναντι από το Ποινικό Δικαστήριο της Νέας Υόρκης, εν όψει της πρόσφατης δίκης Harvey Weinstein. Βλέπουμε λοιπόν ότι ενα γεγονός της Ιστορίας (μυθολογίας, εν προκειμένω) αντιστρέφεται.
 
απορίες:
 
Προς δοξαν τίνος; Ποιος είναι ο σκοπός; Τίς ωφελείται; Πόσο εύκολα αντιστρέφονται τα πράγματα; τι θα μείνει στα μυαλά των ανθρώπων και στη συλλογική μνήμη; Αξίζει να διαιωνίζεται το μίσος;
____________________
σύνδεσμος για την ιστορία της Μέδουσας-->> https://el.wikipedia.org/wiki/Μέδουσα_(μυθολογία)
σύνδεσμος για την εγκατάσταση του αγάλματος-->> https://www.facebook.com/rafferty.funksmith/posts/10157246714457471

Δεν υπάρχουν σχόλια: