Σελίδες

Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

47-Αγχος για μια προσωπικότητα


Χτες το μεσημέρι που γύριζα σπίτι, στη γωνία του σούπερ μάρκετ, στεκόντουσαν μια νεαρή κοπέλα και δυο γιαγιούλες και κουβέντιαζαν. Τρόπος του λέγειν "κουβέντιαζαν" γιατί η συζήτηση ηταν μια λογοδιάρροια της μικράς. Ηχοι τσιριχτοί που έβγαιναν από ένα στόμα με γλώσσα τρυπημένη (στ' αυτιά λέγεται σκουλαρίκι, στη γλώσσα πώς λέγεται;) και όρμαγαν στ' αυτιά των περαστικών. Ο επαναλαμβανόμενος ήχος-φράση που στούμπωνε τα αυτιά μου σε απόσταση τουλάχιστον 50 μέτρων ήταν:



«Και η προσωπικότητά μου;

Τι θα γίνει με την προσωπικότητά μου;»


Οι γιαγιούλες δεν μιλούσαν, κι αν μιλούσαν δεν ακουγόντουσαν. Οι τσιρίδες έσκιζαν τον αέρα. Ευτυχώς έκανε αρκετή ζέστη και αυτή η κρυάδα που έφερναν στη ραχοκοκκαλιά μου ήταν ευπρόσδεκτη. Σκέφτηκα να μιλήσω, να της συστήσω κανα cd με τον Αγγελάκα να ερθει στα ίσια της, αλλά... Σιγά μην ασχοληθώ!*

(Ωρες ώρες θαυμάζω το Γιάννη ακριβώς για την επιμονή του να μας ξυπνήσει)

_____________________
-->> γραμμένο την Τρίτη, Ιούνιος 27, 2006 εδώ
-->> * το link οδηγούσε στο γνωστό τραγουδι του Γιάννη Αγγελάκα "Σιγά μη κλάψω", που τότε ήταν φρέσκο.

6 σχόλια:

pølsemannen είπε...

Στη γλώσσα λέγεται γλωσσιρίκι, στην μύτη μυτιρίκι, στην θηλή ρογιλίκι, στον αφαλό αφαλολίκι και στην κλειτορίδα κλειτοριδιλίκι. (Μιλάμε για προσωπικότητα όχι αηδίες).

Δέστε και ένα παλιό ποστ του αθεό εδώ.

Rodia είπε...

Γεια σου Κάρολε Αθάνατε!!!:)))
..μα στερεψε τελείως πια η φαντασια μου λεμε..

spooky είπε...

Εγώ θα της έλεγα το ίδιο ακριβώς που είπα σε άλλη περίπτωση, και εξηγώ:

Ήταν ένας ΜΑΛΑΚΑΣ με ένα Range Rover με χανιώλικες πινακίδες (δηλαδή χανιώλης) που πάρκαρε πάνω σε ράμπα αναπήρων, καβαλώντας την κανονικότατα. Πήγε λοιπόν ένας δημοτικός αστυνομικός να του κόψει κλήση κι αυτός αρπάχτηκε κι άρχισε να φωνάζει... Και τον ρωτάει το δημοτικό αστυνομικό:

"ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ;"

Ήμουν παρών και του απήντησα...

"ΒΑΛ'ΤΟ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ!"

Rodia είπε...

~~Αιρετικέ, κάποιο προηγούμενο έχεις με τους χανιώτες -νομιζω..
Αν ενοείς με το "χαλιώτες" τις πυροβολημένες πινακίδες των δρόμων, και μένα με ξάφνιασαν. Σαν σουρωτήρια είναι!

spooky είπε...

Ναι Ροδιά, έχω αρκετά να σύρω στους Χανιώτες.

1. Είναι οι πιο αργοί - και συνάμα οι πιο απρόσεκτοι - οδηγοί που έχω δει στη ζωή μου.
2. Έχουν λιγότερη σχέση με την αστική καθαριότητα ακόμη κι απ'τους Μαλτέζους. Ξέρεις τι είναι να περπατάς και να σκάει δίπλα σου η σκουπιδοσακούλα που πέταξε ο άλλος απ'τη βεράντα γιατί βαριόταν να την κατεβάσει στον κάδο;
3. Όπως ακριβώς και η "τιμή" των Samurai (δες την ταινία "Seppuku" ή "Harakiri" του Masaki Kobayashi, η οποία γυρίστηκε το 1962), έτσι και η δική τους "παλικαριά" είναι επιφανειακή.

Κι αυτά είναι ένα μικρό μόνο δείγμα... Γενικώς, για τα Χανιά και τους κατοίκους τους έχει υπάρξει τρελό hype.

Rodia είπε...

Αδυνατώ να τσουβαλιάσω όλους τους χανιώτες: έχω εξαιρετικούς φίλους που ζουν στα Χανιά, έχω και μερικούς που εγκατέλειψαν τα Χανιά -την ιιαίτερη πατρίδα τους- από αηδία, επισκέφτηκα πριν λίγα χρόνια τα Χανιά και καταμαγεύτηκα, είχα πελάτες χανιώτες που η σχέση μας μετατράπηκε σε σχέση θερμής φιλίας, οπότε, καταλαβαίνεις ότι αυτό που γράφεις δεν στέκει, ίσως αν έγραφες "μερικοί χανιώτες" θα ήταν πιο κοντά στην αλήθεια.

-->> σε τα μένα λες για το "Χαρακίρι"; το έχω δει πολλές φορές το φιλμ.
-->> συνιστώ να δεις το φιλμ Yojimbo. Είναι το ευαγγέλιό μου. Ανατρέχω συχνότατα σε αυτό.

http://www.imdb.com/title/tt0055630/

http://en.wikipedia.org/wiki/Yojimbo_(film)