Το 1945 τελείωσε το 5ο Γυμνάσιο Αθηνών. Το 1946 πέτυχε στις εισαγωγικές εξετάσεις της Σχολής Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και στις εισαγωγικές εξετάσεις της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.
Ακολούθησε τη δεύτερη Σχολή. Σπουδαστής στο δεύτερο έτος, επιστρατεύτηκε και υπηρέτησε για δυόμισι περίπου χρόνια στα Βουλγαρικά σύνορα, τα Αλβανικά σύνορα και τα Άγραφα, ως Ανθυπολοχαγός Μηχανικού με ειδίκευση στην άρση ναρκοπεδίων. Τελείωσε το Πολυτεχνείο το 1953. Το ίδιο έτος διορίστηκε στο τότε Υπουργείο Δημοσίων Έργων ασχολούμενος με εργαστηριακές μελέτες και έρευνες επί των δομικών υλικών, στο Εργαστήριο του Υπουργείου, και την σύνταξη Προδιαγραφών Yλικών και Mεθόδων Kατασκευών.
Το 1967, με την έλευση της Χούντας, υπέβαλε την παραίτησή του, αρνούμενος να υπηρετήσει το καθεστώς, και με την ελπίδα ότι το ίδιο θα έπρατταν και πολλοί άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι. Το 1970 δημιούργησε το πρώτο ιδιωτικό Εργαστήριο Ελέγχου και Ερευνών Δομικών Υλικών, και με τις υποδείξεις του και την επιστημονική του συμβολή, ιδρύθηκε το πρώτο Εργοστάσιο Έτοιμου Σκυροδέματος στη χώρα.
Δημοσίευσε, σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά 17 πρωτότυπες ερευνητικές εργασίες, έλαβε μέρος, με ανακοινώσεις του, σε πολλά επιστημονικά συνέδρια, και έγραψε δύο επιστημονικά βιβλία. Ήταν ο κύριος συντάκτης του Κανονισμού Τεχνολογίας Σκυροδέματος που έγινε νόμος του Κράτους το 1985 με υποχρεωτική ισχύ σε όλα τα έργα. Ο Κανονισμός αυτός αναθεωρήθηκε, με συμβολή του, το 1997 και ισχύει μέχρι σήμερα.
Το 1956 δημοσιεύτηκε, στο Περιοδικό ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ της Θεσσαλονίκης (τεύχος 15) το λογοτεχνικό του κείμενο, η "Θητεία". Το 1959 κυκλοφόρησε το πρώτο του βιβλίο "Μικρές Σύγχρονες Ιστορίες", και το 1962 το βιβλίο "Η Οδός". Το 1964 δημοσιεύτηκε το διήγημά του "Η Οδός", στην εφημερίδα της Στοκχόλμης "Σβένσκα Νταγκμπλάντετ", σε μια παγκόσμια ανθολογία μοντέρνων συγγραφέων. Το 1966 εκλήθη στη Σουηδία, από την "Εθνική Σουηδική Επιτροπή Πνευματικής Συνεργασίας στην Ευρώπη" και έλαβε μέρος σε συνέδριο με θέμα "Γλωσσικοί φραγμοί και λογοτεχνικές ανταλλαγές στην Ευρώπη". Ακολούθησε, το 1967, η δημοσίευση του διηγήματος "Επέτειος" στην φιλολογική σελίδα της προηγούμενης εφημερίδας. Έπειτα ήρθε η Χούντα.
Κατά την διάρκεια της δικτατορίας, όντας, λόγω του καθεστώτος, σε κακή ψυχολογική κατάσταση, δεν έγραφε λογοτεχνικά κείμενα. Κατέφυγε στην καλλιτεχνική φωτογραφία, και ειδικά στην φωτογράφηση σε διαφάνειες (σλάιντς), όπου η εκ των υστέρων επέμβαση - επεξεργασία και διόρθωση που γίνεται συνήθως κατά την εκτύπωση από τα αρνητικά των κανονικών φιλμ - είναι αδύνατη.
Υπέγραψε την Δήλωση των 18 συγγραφέων και ήταν συνεκδότης και συνυπεύθυνος σύμφωνα με τον τότε Νόμο της Χούντας, για το βιβλίο "18 Κείμενα" (1970), στο οποίο και δημοσίευσε το κείμενό του "Ο Ηθοποιός" γραμμένο πριν από την Χούντα. Ήταν επίσης συνεκδότης και συνυπεύθυνος στο βιβλίο "Νέα Κείμενα", που ακολούθησε, και για το οποίο έγραψε τρία αντικαθεστωτικά ποιήματα (Τεύχος 2,1971) - τα μοναδικά του λογοτεχνικά κείμενα της δικτατορίας. Έγραψε όμως πολλά αντιχουντικά σημειώματα στα τεύχη του Περιοδικού "Η Συνέχεια" (1973).
Το 1973, με την λήξη της σιωπής των συγγραφέων, κυκλοφόρησε το βιβλίο "Εκδοχές" (εκδόσεις Κέδρος) με κείμενα που είχαν γραφτεί πριν από την δικτατορία, και το 1980 το βιβλίο "Απόλογος" (εκδόσεις Διογένης). Την ίδια χρονιά, προμηθεύτηκε ηλεκτρονικό υπολογιστή Γραφείου (τον δεύτερο που εισήχθη στην Ελλάδα), και έκτοτε γράφει τα βιβλία του σε υπολογιστή, τα τυπώνει σε εκτυπωτή, σε μικρό αριθμό αντιτύπων, και τα κυκλοφορεί εκτός εμπορίου.
_________________
από εδω: http://www.takiskoufopoulos.net/Bio.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου