Σελίδες

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Ολα όσα άκουσα μου άρεσαν πολύ

Σαν να είχαν γυρίσει τα ρολόγια του χρόνου μερικές δεκαετίες πίσω και να πιάναν το νήμα από την αρχή. Βρε, λες να γίνει κάνα θαύμα; αναρωτήθηκα. Πού ξέρεις; Μπορεί. Μου απάντησα. Μετά, κοιμήθηκα και κανένας εφιάλτης δεν ήρθε να ταράξει τα όνειρά μου. Καλό σημάδι. Σπάνια βλέπω εφιάλτες στον ύπνο μου, μόνο στο ξύπνιο ζω έναν εφιάλτη και αυτός, καθώς φαίνεται, υποχωρεί.

http://www.youtube.com/watch?v=6seHyTQwD6w

UPDATE, Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011 -->>
Αν σκεφτούμε πόσα σκωτσέζικα ντους (απότομη διαρκής εναλλαγή ζεστού κρύου νερού σε γυμνό κορμί) έχουμε κάνει από τότε, καταλαβαίνουμε τι ακριβώς σημαίνει η θεωρία του Σοκ. Ο ψυχολογικός πόλεμος ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στη χώρα μας και αυτή εδώ η ομιλία αποτελεί ένα απο τα πρώτα πλήγματα.

2 σχόλια:

Nicholas είπε...

Ξέρεις, το ίδιο σκεφτόμουν όταν άκουγα τον Καραμανλή τις πρώτες μέρες, το ίδιο ήπιζα και για τη Ντόρα όταν έγινε ΥπΕξ. Και άλλες φορές που δεν μου έρχονται για να απογοητευτώ κάθε φορά.
Λες; Λες να μην υπάρξει η ίδια απογοήτευση μετά;

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ελπίζω μόνο να μη γυρίσουμε στα στραβά του παρελθόντος. Καλό είναι να γυρίσουμε στην αισιοδοξία εκείνη, στη μεγάλη εκέινη προσπάθεια, αλλά όχι και στα λάθη.