Σελίδες

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Ορειβατικός Σύλλογος "ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ" - Μια εικόνα = Χίλιες λέξεις


Φοβερός ορειβάτης το έλλειμμα, όλο και σκαρφαλώνει πιο ψηλά: από το 6% του ντιμπέιτ και το προχτεσινο 10%, κατάφερε χτες να φτάσει στο 12% όπως αποκάλυψε ο κ. Προβόπουλος και μπορεί ακόμα και ψηλότερα!

Ας πάμε τώρα σε αυτό που μού έδωσε να καταλάβω η εικόνα του υπουργού οικονομικών αλαμπρατσέτα με το διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας κ. Προβόπουλου.

- Προβοπουλος: Καλωσορίσατε κ. υπουργέ στο φτωχικό μας!
- υπουργος: Καλώς σας βρίσκω κ. Διοικητά (στάση προσοχής)
- Προβοπουλος: Πώς κι έτσι νωρίς η επίσκεψη;
- υπουργος: Ηρθα για να μάθω το ακριβές ποσοστό του Ελλείμματος...
- Προβοπουλος: Δεν σας άρεσε η εκδοχή του 6% με 7% του απελθόντος πρωθυπουργού;
- υπουργος: Εχμ.. Πολύ λίγο, βρε παιδί μου...
- Προβοπουλος: Α, τότε να το αλλάξουμε! (με προθυμία)
- υπουργος: Στο χέρι σας είναι, αν θέλετε να μεινει το χέρι σας και σεις ολόκληρος στην ίδια θέση!
- Προβοπουλος: Λέγε μου τέτοια! (με ενθουσιασμό)
- υπουργος: Στα πόσα δηλαδή μπορεί να πάει κατά την κρίση σας;
- Προβοπουλος: Να το πάμε στο 8% με 9%, βολεύει;
- υπουργος: Μπα... αφήστε το καλύτερα... Εχουμε άλλο διοικητή πιο πρόθυμο...
- Προβοπουλος: Μα τι λέτε; Ενα 10% δεν είναι καλό;
- υπουργος: Ας το δοκιμάσουμε και βλέπουμε.
- Προβοπουλος: Οκ, θα το αναγγείλλω λοιπόν.
- υπουργος: Μη βιαστείτε και πολύ, να κάνω πρώτα τους υπολογισμούς μου...

-->> εδώ ο κ. Προβόπουλος ανακοίνωσε το 10% και τα κανάλια πήραν φωτιά
- Προβοπουλος: Ωραία; Ευχαριστημένος υπουργέ μου;
- υπουργος: Μα δεν σας είπα να μη βιαστείτε; Προβόπουλε, θα μας κάψεις! (έντονο ύφος)
- Προβοπουλος: Μα... δεν καταλαβαίνω...
- υπουργος: Είπα. Οχι βιασύνη.
- Προβοπουλος: Δηλαδή, εννοείτε ότι ήταν λίγο το 10%;
- υπουργος: Εμ; Εσείς τι λέτε; Πώς θα φανεί ο μαγικός περιορισμός του, αν από 10% κατέβει μονάχα μια ποσοστιαία μονάδα;
- Προβοπουλος: Λέτε ότι θα ανέβει από το 6% με 7% στο 9% δηλ...
- υπουργος: Δεν το λέω εγώ, τα νούμερα το λένε, σεις το λέτε!
- Προβοπουλος: Μπορεί και στο 10%...
- υπουργος: Βλέπετε; Οπότε, αν δηλωθεί τώρα 10% θα παραμείνει σταθερό και...
- Προβοπουλος: ..και δεν υπάρχει περιθώριο θαύματος!
- υπουργος: Σύ είπας!
- Προβοπουλος: Οκ, να το κάνουμε 12% να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο... Τι λέτε;
- υπουργος: Καλό μου ακούγεται. Σίγουρα, αποκλείεται να φτάσει στο 12%, έτσι;
- Προβοπουλος: Ετσι.
- υπουργος: Το λόγο σας;
- Προβοπουλος: Φυσικά. Παντελόνια φοράμε. Μέχρι 10% και πολύ του πάει!
- υπουργος: Μη τα αλλάξετε αργότερα...
- Προβοπουλος: Οχι, βρε αδελφέ, παιδιά είμαστε...
- υπουργος: Σύμφωνοι λοιπόν.
- Προβοπουλος: Οπότε, όταν ανακοινωθεί πτώση του ελλείμματος από το 12% στο 9% με 10%...
- υπουργος: Ε, ναι, φυσικά. Σεις θα το ανακοινώσετε και πάλι.
- Προβοπουλος: Μένω υπόχρεως υπουργέ μου.
- υπουργος: Και πρόσεξε Προβόπουλε, μη σου ξεφύγει λέξη!
- Προβοπουλος: Τάφος, υπουργέ μου. (υπόκλιση)
- υπουργος: Ελα τώρα να παρουσιαστούμε στο κοινό μας να μας χειροκροτήσει!
- Προβοπουλος: Με χαμόγελο;
- υπουργος: Εμ;

-->> Τότε, εμφανίστηκαν οι δυο μεγάλοι άνδρες φορώντας το καλό τους χαμόγελο, αλλά για διαφορετικούς λόγους ο καθένας: ο κ. Προβόπουλος επειδή διασφάλισε τη θέση του και ο κ. υπουργός επειδή εξασφάλισε τη μείωση του ποσοστού του Ελλείμματος.

-->> Εντύπωση μου έκαναν τα χαμογελαστά πρόσωπά τους και δυσκολεύτηκα να αποδώσω αυτή τη χαρά στην εκλογική νίκη -μονάχα.
___________________________
ΣΗΜ. Από οικονομικά δεν σκαμπάζω και πολύ, το μόνο που έχω καταφέρει είναι ότι δεν πήρα ποτέ δάνειο στη ζωή μου. Εργάστηκα σκληρά και έντιμα, για τουτο δεν απέκτησα ακίνητη περιουσία.
-->> photo-->> http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=4540404


Δεν υπάρχουν σχόλια: