Σελίδες

Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

INTIMACY (ταινία)

Jay: Ξέρω ότι μου έδωσες κάτι που ποτέ δεν ζήτησα... Κανείς δεν το κάνει αυτό και πρέπει να είμαι ευγνώμων. Κι όμως, φαίνεται ότι γι αυτό σε κατηγορώ. Το ότι είσαι κοντά με κάποιον, με σκοτώνει. Με σκοτώνει... Λοιπόν. Είμαι χωρισμένος, με δυο παιδιά που δεν με βλέπουν συχνά. Είμαι φίλος κάποιων. Ισως ο καλύτερός τους φίλος ή κάτι τέτοιο... Και είμαι ο "άντρας της Τετάρτης" για μια γυναίκα που δεν της ζήτησα ποτέ τίποτα κι αυτό δεν της είναι πρόβλημα. Κι αυτό με κάνει χάλια. Ολα αυτά.

Claire: Δεν ξέρω τι κάνω εδώ. Συγγνώμη.

Jay: Δεν έχασες τίποτα, Κλαίρ. Δεν έχασες τίποτα, γιατί δεν είπα τίποτα. Δεν ήξερα ότι θα ήταν έτσι. Δεν ήξερα πως θα δενόμουν τόσο μαζί σου. Νόμιζα ότι θα ξεθυμάνει. Μείνε μαζί μου. Αν γύρισες, μείνε. Γύρνα πίσω. Μείνε. Τώρα. Μείνε τώρα.

Claire: Οχι, Τζέι... Οχι.

Jay: Τον άφησες;

Claire: Οχι.

(σύντομη "αληθινή" ερωτική σκηνή)

Claire: Φεύγω.

Intimacy Trailer



http://www.youtube.com/watch?v=RxRMDE1RToc

Ηθοποιοί: Mark Rylance, Kerry Fox
Added: June 27, 2006
From: beck976

-->> εικόνες τέλους: Εκείνος μαζεύει την αλληλογραφία του/Εκείνη περιμένει στη στάση/Εκείνος μπαίνει στο σπίτι/Εκείνη έχει μπει ήδη στο λεωφορείο. Τίτλοι τέλους. Τραγούδι.

-->> Αν δεν έχετε δει το έργο, δείτε το. Μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπετε τα πράγματα. Είναι απλούστερα, χωρίς όσα έχει εμποτίσει τα μυαλά η αντίληψη του έρωτα ως "ασπασμού των αγγέλων προς τα άστρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: