Σελίδες

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Γιατι δεν πανε στην Ελβετια οι καρχαριες και τα λαμογια;

Εκει που στελνουν, εκει όπου "τοποθετουν" τα λεφτά που "κερδιζουν" εδω περα, σε τα μας, ντε. Εκει να πανε και να πληρωνουν τα μαλλιοκεφαλα τους οταν περνουν τα συνορα κατα δω λεμε. Αλλη λυση σοβαρη δεν βρισκω!

Να είμαστε εμεις κι εμεις και να δουμε πώς θα τα βγαλουμε περα. Δεν γινεται μια χωρα να ειναι φτωχη με κατοίκους παμπλουτους και να τρεχει να δανειζεται (να εκλιπαρει για δανεια, καλυτερα) απο ξενους και τα λαμογια να περιμενουν με το στομα ανοιχτο για τον επομενο μεζε. Κακα τα ψεμματα, αλλα οποιο μετρο και να βγει στην αγορα θα ωφελησει πρωτα και κυρια τους ιδιους και τους ιδιους -εκεινους που τους γνωριζουμε πολυ καλα.

Ο "ανωνυμος" φτωχουλης λαουτζικος δεν μπορει, δεν αντεχει πλεον, τά'φτυσε δλδ, να ταΐζει τους αχορταγους φαγανες. ΑΜΑΝ ΠΙΑ και ΟΥΦΦΦ
__________________
ΣΗΜ.1. πριν απο καμια 20ρια χρονακια, ειχα γνωρισει μια κυρια διευθυντρια υποκαταστηματος κρατικης τραπεζας απο όπου εισέπραττα τις αμοιβες μου ως μηχανικος, που μου προτεινε να "βγαζω τα λεφτα μου στην Ελβετια" οπως εκανε εκεινη. Μου εξηγησε οτι θα πληρωνω ελαχιστα, γιατι μπορουσε να με ενταξει στο "κονβόι χρηματων" με το οποιο καθε μηνα πηγαιναν ομαδικα οι μισθοι των υπαλληλων της τραπεζας αυτης (υποθετω και αλλων τραπεζων) σε ελβετικες τραπεζες. Φυσικα, θα της εδινα κι αυτηνης ενα ποσοστουλι -εννοειται. Φυσικα αρνηθηκα κι επαψα να τη κανω παρεα -εννοειται παλι. Αλλωστε, ποτε δεν μου περισσευαν χρηματα, ρευστο, πώς το λενε.
ΣΗΜ.2. Φυσικα, δεν εννοω οτι η κυρια αυτη ανηκει στα λαμογια και στους καρχαριες, αλλα, οσο νά'ναι, το πραγμα δειχνει την υπαρξη προσωπων που "γνωριζαν τα κολπα" και αφου τα γνωριζαν και τα διαφημιζαν κιολας, μου ειναι δυσκολο να πιστεψω πως οι πολιτικοι μας αρχοντες ειχαν μεσανυχτα... Κανω λαθος;

Δεν υπάρχουν σχόλια: