Σελίδες

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

γιατί σιωπούν οι έλληνες



«Οι έλληνες έχουν σιωπήσει γιατί βλέπουν φως στην άκρη του τούνελ» είπε ο κ. Στουρνάρας, αλλά διαφωνώ. Οι έλληνες σιωπούν επειδή τους έχει περικοπεί ΚΑΙ η λαλιά.

αρνάκι διαρκείας



- αρνί που ανασταίνεται, ποτέ του δεν πεθαίνει
- κάπως σαν τα δανεικά που θεριεύουν -και αποθρασύνουν- τους δανειστές

- κάνε μου λιγάκι μπεεε μπεεε
- δε φτάνει που ψήνομαι, θες και να τραγουδάω;

- καλή ανάταση
- και καλή επίκυψη και καλό πρηνηδόν...

- άντε και του χρόνου
- νά'μαστε καλά να ξαναψηθούμε

________________
ΣΗΜ. τη φωτο  με τις φοβερες ατακες τη βρηκα στο facebook [ε, κυκλοφορησα λιγακι]

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Καλή Ανάσταση και...

..Φτου ξελεφτερία σε όλο τον πλανήτη!

Με πέντε βούλες και για πέντε φάσκελα



Πέντε ετικέτες!!! Από μπρόκολο αγορασμένο σήμερα 1η Μάη από τη γνωστή αλυσίδα ΟΚ! 
Η κάθε μια με διαφορετική ημερομηνία "ζύγισης" και όχι συσκευασίας για να μην τους πούνε ότι παραπλανούν τον καταναλωτή. Καμιά τους δεν έχει ημερομηνία λήξης και όλες έχουν διαφορετική τιμή! 
Στην πρώτη ετικέτα (από δεξιά προς αριστερά κ από πάνω προς τα κάτω) φαίνεται μόνο το βάρος καθαρά που είναι 0.554 γρ. ενώ στις υπόλοιπες είναι 0.596 και στην τελευταία 0.594 γρ. 
Στις 24 Απριλίου κόστιζε €2.23, στις 26 €1.75, στις 30 €1.84 ενώ την 1η Μάη κοστίζει €1.93! Άλλες δυο μέρες και θα ξαναγύριζε στην αρχική τιμή;
_______________________
ΣΗΜ1.. Πενταετίκεττα προϊόντα.. με πέντε βούλες και για πέντε φάσκελα λέμε...
ΣΗΜ.2. Τη φωτό και την περιγραφή (για όσους δεν διακρίνουν καλά) τα βρήκα στο φατσοβιβλίο.

εκσυγχρονισμένο "ΠΙΣΤΕΥΩ"

 

1. Πιστεύω εις ένα θεόν, το Χρήμα.
2. Και εις μίαν κυρίαν, την Λιτότητα.
3. Την δι ημάς τα υποζύγια ποιηθείσαν εξ ανεγκεφάλων  εξουσιαστών.
4. Εφευρεθείσαν εναντίον ημών επί παντοκρατορίας Μέρκελ.
5. Και επιβληθείσαν επί τριετίαν -και βάλε.
6. Και επεκταθείσαν και καθεζομένην επί της Γερμανίας -δεξιά πάντοτε.
7. Και πάλιν αδόξως επερχομένην -αν δεν λάβουμε τα μέτρα μας.
8. Και εις το Μνημόνιον, το διαρκώς αναζωογονούμενον και μεταμφιεζόμενον εις 1,2,3,4,κλπ, το εκπορευόμενον εξ όλων των εχθρών του Ανθρώπου προς δόξαν του Χρήματος και της Λιτότητος.
9. Εις το 1% του πληθυσμού της Γης, το κατέχον το 99% του πλούτου Αυτής.
10. Ομολογώ το λάθος μου να φέρω τους έχοντας εις την Εξουσίαν.
11. Προσδοκώ Ανάστασιν της τσέπης των πτωχών.
12. Και ζωήν ευτυχή δι όλους τους Ανθρώπους.

Αμήν.

_________________
Λόγω των ημερών, θερμές ευχούλες για όλους/ες !

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Aνέμελος Νεκρὸς

   
Κρατῶ στὴν παλάμη τὸ μυαλό μου
Ἐντός του ὑποφώσκουν ὁ κόσμος καὶ ὁ βίος μου:
 
(…βρίσκομαι ἀποκλεισμένος στὴ “Μεγάλη Βρετάνια”
Στὴν κορνίζα τῆς ὀροφῆς,
Κουρνιάζουν ἀγγελούδια μὲ γούνινα μάτια
Στὸ πλακόστρωτο ἕρπει ὁ παραπληγικὸς Σόϊμπλε
Ῥάμφη τοῦ τρυποῦν ἐκ τῶν ἔνδον τὸ πρόσωπο 
Ὄρνεα μέσα του τοῦ καταβροχθίζουν τοὺς ὀφθαλμοὺς
Διακοπὴ ῥεύματος…
Βυθίζω τὰ χέρια στὸ σῶμα τῆς μαγείρισσας
Τῆς ἀναδεύω μὲ λαγνεία τὰ σπλάγχνα
Χώνει τὰ δάκτυλα καὶ πιάνει τὴν καρδιά μου
-«Δὲν μ’ἀγαπᾶς» διαπιστώνει, «νὰ γαμήσῃς θέλεις»…)
 
Κλειδώνω τὴν φαιὰ οὐσία σ’ἕνα συρτάρι
Τὸ ἄδειο μου κρανίο,
Εἶναι τὸ πανδοχεῖο τῶν ἀνέμων. 

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Τί βλέπω στην Τιβί



Ποιος να μου τό 'λεγε ότι θα βλέπω τιβί! Οτι θα υπάρχει κάποιο κανάλι να εξυπηρετεί τις εξεζητημένες μου απαιτήσεις, δηλαδή.. εξεζητημένες σήμερα, που όμως άλλοτε θεωρούνταν αυτονόητες. Γιατί μη πει κανείς ότι αυτονόητο είναι να κραυγάζουν κάτι ανθρωπάκια στα παραθύρια της τηλεοπτικής Βενετίας, ε; Παρακολουθώ λοιπόν το κανάλι της μακρινής ΕΤ3, εξορισμένης εκεί πάνω στο βοριά, αλλά πολύ κοντινής στα ακριβά μου γούστα. Και έχει πολύ πράμα να δει και να ακούσει και να μάθει κάποιος όταν συνδεθεί με τη Θεσσαλονίκη. Κρίμα που επέστρεψα στην πρωτεύουσα που στα τηλεοπικά πράγματα έγινε δευτερεύουσα εντελώς λέμε -σχεδόν δευτεράντζα, χωρίς υπερβολή. Μου αρέσουν πολλές εκπομπές, μου αρέσουν και οι ειδήσεις, ο καιρός, το Αξιον Εστί, αλλά κυριολεκτικά τρελλαίνομαι με την Εκατογραφία , το Animated - φιλόσοφοι , το Ετσι βλέπω τον κόσμο.. και άλλες ενδιαφέρουσες εκπομπές. Ελπίζω να κρατηθεί το πρόγραμμα και να μη βάλει ο διευθυντής της ΕΤ (ή μήπως πρόεδρος;) το χέρι του και να έχει καλή υγεία ο εξαιρετικός κ. Μπλιάτκας.

Παρακολούθησε, καλέ μου αναγνώστη/τρια το φοβερό επεισόδιο που εξηγεί την κατάντια ημών των πεπολιτισμένων σύγχρονων [απ]ανθρώπων εδώ:

Σας ασπάζομαι. Λίγη σκέψη δεν βλάπτει, έτσι;

__________________
ΣΗΜ. Μεταξύ μας, μάλλον παρανόησαν οι ευρωπαίοι τον Αριστοτέλη -αν δεν τον διαστρέβλωσαν επίτηδες.
-----
Α! εντοπίστηκαν οι επίορκοι! Ευτυχώς, είναι λίγοι, χωράνε σε ένα κελί -λιγακι στριμωχτά.