Σελίδες

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

ΠΕΡΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ

ΖΗΤΩ!

Εγώ πάντως εξακολουθούσα να
βλέπω τον επερχόμενο μεσαίωνα
με φάλαγγες πιστών με αργυρά
δισκοπότηρα αφρίζοντα αίμα με
σημαιοστολισμούς και παρελάσεις.

Μ. Κατσαρός
(Κατά Σαδδουκαίων)





Κατά την εποχή της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και μετά από νικηφόρα έκβαση πολέμου, ο Αυτοκράτορας (ή ο στρατηγός) οργάνωνε το θρίαμβό του, που ήταν η θριαμβευτική είσοδος του νικητή στη Ρώμη και στη συνέχεια πορεία προς το Καπιτώλιο σύμφωνα με μία ορισμένη διάταξη (συγκλητικοί και άρχοντες, το άρμα του νικητή-θριαμβευτή, μουσικοί - τραγουδιστές, το στράτευμα, τα λάφυρα και οι αιχμάλωτοι) και τελετουργία (θυσίες και προσφορά δώρων στο Δία) (δ. «θρίαμβος», Μεγάλη Σοβιετική Εγκυλοπαίδεια).

Οι κάτοικοι της Κωνσταντινούπολης, για να τιμήσουν τον Ηράκλειο μετά τις νικηφόρες εκστρατείες κατά των Περσών (προαιώνιων εχθρών του Ελληνισμού) του ετοίμασαν θρίαμβο. Την καθορισμένη μέρα η πόλη σημαιοστολίστηκε, άνδρες, γυναίκες και παιδιά πλημμύρισαν τους κεντρικούς δρόμους κρατώντας κλαδιά ελιάς, κεριά, λαμπάδες, βάϊα, θυμιατά, λουλούδια. Η πομπή κατέληξε στην Αγία Σοφία, όπου όλοι προσευχήθηκαν (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, τ. Ζ΄ σελ.240)

Ο Βυζαντινός Αυτοκράτορας Βασίλειος ο Β΄ (ο Βουλγαροκτόνος) πανηγύρισε τη νίκη του εναντίον των Βουλγάρων με μία τρομερή πράξη: Διέταξε να τυφλωθούν οι αιχμάλωτοι (περίπου 14.000), να χωριστούν σε ομάδες από 100 άνδρες μ' ένα μονόφθαλμο αρχηγό και να οδηγηθούν "εν πομπή" στον τσάρο τους. (Ιστορία του Βυζαντινού κράτους Γκ. Οστρογκόρσκυ, τ.Β', σελ. 173).

Στα μεσαιωνικά και νεώτερα χρόνια, αν και δε γίνονταν θρίαμβοι, δεν έλειπαν ωστόσο οι χαρακτηριστικές πομπές στρατευμάτων που αναχωρούσαν για το μέτωπο, η επίδειξη δύναμης στους δρόμους των πόλεων μετά από νικηφόρες εκβάσεις μαχών και πολέμων, ή διαπόμπευση αιχμαλώτων. Όλα τα παραπάνω, ως κοινό χαρακτηριστικό έχουν αυτό που σήμερα ονομάζουμε παρέλαση και αποτελούν τα στάδια από τα οποία αυτή πέρασε και τις μορφές που πήρε στο διάβα των αιώνων, μέχρι να φτάσει στις μέρες μας.

Σύμφωνα με επίσημους ορισμούς, παρέλαση είναι η διέλευση στρατευμάτων ή άλλων συντεταγμένων ομάδων μπροστά από επισήμους, σε κρατικές και άλλες γιορτές, (επίτομο Ορθ-Ερμ. λεξικό Ηλίου, σελ. 3427 και μεγάλη Σοβιετική Εγκυκλοπαίδεια, τ.27, σελ. 93) και γίνεται σύμφωνα με τους κανόνες των στρατιωτικών σχηματισμών. Σύμφωνα με τη στρατιωτική ορολογία, η τοποθέτηση των ανδρών στρατιωτικών τμημάτων με βάση τους στοίχους (γραμμές, σειρές) και με καθορισμένες αποστάσεις, αποτελεί και τη στρατιωτική παράταξη. Η παράταξη λοιπόν αυτή είναι τέτοιου είδους γιατί ενισχύει το πνεύμα της στρατιωτικής πειθαρχίας και εξασφαλίζει την οργανωμένη και γοργή κίνηση των στρατευμάτων, καθώς και την αποτελεσματική διοίκησή τους. (Μ. Σοβιετ. Εγκ. τ. 27 σελ. 84).

Σήμερα, οι παρελάσεις στρατιωτών, μαθητών και λοιπών τμημάτων τηρούν πλήρως τις προδιαγραφές της στρατιωτικής παράταξης (αποστάσεις, βηματισμός, ομοιόμορφη εμφάνιση κλπ.) Το γεγονός αυτό έχει άμεση σχέση με τα σχολεία και την εκπαιδευτική διαδικασία εφ' όσον οι μαθητές είναι ένας από τους κύριους συντελεστές της παρέλασης.

Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, οι δάσκαλοι και καθηγητές είναι αναγκασμένοι να ακολουθήσουν διαδικασίες στρατιωτικές. Αν δεν το κάνουν, η παρέλαση θα θεωρηθεί αποτυχημένη. Αν δεν επιβάλουν στους μαθητές "στρατιωτική πειθαρχία" και δεν "ασκήσουν καλή διοίκηση", που είναι και οι σκοποί της στρατιωτικής παράταξης (Μεγ. Σοβ. Εγκ.) τα τμήματα των μαθητών δε θα παρελάσουν με το πρέπον ανάστημα, δε θα έχουν συγχρονισμένο βηματισμό, δε θα τηρούν τις κατάλληλες αποστάσεις, δε θα στρέψουν την κεφαλή προς τους επισήμους την κατάλληλη στιγμή, δηλ. δε θα παρελάσουν ως πειθαρχημένα άτομα μιας "συντεταγμένης ομάδας".

Την τέλεια παρέλαση θα μπορούσαν να κάνουν τμήματα αποτελούμενα από ρομπότ, προγραμματισμένα και ρυθμισμένα γι' αυτόν το σκοπό. Ο αυτοματισμός, άρα ο συγχρονισμός των κινήσεων, η ομοιόμορφη εμφάνιση και συμπεριφορά, που απαιτούνται από τους μαθητές ώστε η παρέλαση να γίνει όσο το δυνατόν τέλεια, τους οδηγούν στο να γίνουν "μηχανές". Όσο όμως πιο πολύ μηχανοποιούνται, τόσο πιο ανελεύθεροι γίνονται. Γι' αυτό δεν είναι τυχαίο που όλα τα φασιστικά καθεστώτα (Χίτλερ, Μουσολίνι κ.λ.π.) στη προσπάθειά τους να καταστήσουν ανελεύθερους τους πολίτες ώστε να τους ελέγχουν πλήρως φρόντισαν και φροντίζουν για τη δημιουργία οργανώσεων με κύριο χαρακτηριστικό τους τη μαζικοποίηση της νεολαίας μέσω της αυστηρής πειθαρχίας, των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών εμφάνισης και συμπεριφοράς και των παρελάσεων σε στρατιωτικούς σχηματισμούς.

Οι μαθητές παρελαύνουν την 28η Οκτωβρίου, την 25η Μαρτίου και με την ευκαιρία τοπικών ή άλλων εορτών και επετείων. Η παρέλαση αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό του γιορτασμού των ημερών αυτών. Μπορούμε να αποτίσουμε τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους επαναστάτες και τους αγωνιστές καταθέτοντας στεφάνια, μνημονεύοντας τους αγώνες τους και μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία που συντελείται στο σχολείο. Οπότε οι παρελάσεις των μαθητών, εφ'όσον υπάρχουν τιμώμενα πρόσωπα προς τα οποία οι παρελαύνοντες στρέφουν την κεφαλή τους, γίνονται ή για να τιμήσουν τους επίσημους αυτούς, ή για να φανεί ότι διαθέτει η πατρίδα κορμιά, έτοιμα να θυσιαστούν γι αυτή. Το σίγουρο είναι ότι δε γίνονται για να τιμήσουν τους νεκρούς ήρωες. Είναι αρκετή η επίδειξη των όπλων και των στρατιωτών στις παρελάσεις για να φανεί ότι είμαστε έτοιμοι για πόλεμο. Δεν χρειάζονται και οι παρελάσεις των μαθητών εκτός κι αν με τον τρόπο αυτόν προγράφουμε τα παιδιά, ενόσω είναι παιδιά και μάλιστα σε καιρό ειρήνης, ως νεκρούς ήρωες. Ούτε έχουμε το δικαίωμα να εκμεταλλευόμαστε τα παιδιά εμπλέκοντάς τα στην παραφροσύνη των μιλιταριστικών και εθνικιστικών αντιλήψεων και πρακτικών.

Γνωρίζοντας τον εγκληματικό χαρακτήρα της παρέλασης εξασφαλίζουμε τα άλλοθί μας εκμεταλλευόμενοι τη δήθεν επιθυμία των παιδιών για παρέλαση, ενώ είναι καταφανές ότι αυτά παγιδεύονται προσπαθώντας να ικανοποιήσουν ανάγκες τους όπως το παιχνίδι, η επιθυμία για αναγνώριση, η επιδίωξη δραπέτευσης από την ανιαρή και αποβλακωτική καθημερινότητα του σχολικού περιβάλλοντος.

Η "εκμάθηση" του βηματισμού της τήρησης των αποστάσεων, της ζύγισης και στοίχισης, της στροφής της κεφαλής στην κατάλληλη στιγμή, ως ασκήσεις ακρίβειας είναι μέρος του προγράμματος στα μέτρα στρατιωτικής εκπαίδευσης. Παλιότερα οι ασκήσεις ακριβείας συμπεριλαμβάνονταν στα εκπαιδευτικά προγράμματα των σχολείων, επειδή όμως ήταν εμφανέστατα αντιπαιδαγωγικές καταργήθηκαν και δεν επιτρέπεται να εκτελούνται ακόμα και στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Η αντιπαιδαγωγικότητα άρα της παρέλασης εντοπίζεται σε δυο σημεία, στον ύπουλο τρόπο με τον οποίο εμφυτεύουμε στους μαθητές μιλιταριστικές διαθέσεις και στην πλήρη δόλου άποψη ότι η παρέλαση δε βλάπτει τελικά τα παιδιά. Κραυγάζουμε σχίζοντας τα ιμάτιά μας, όταν διαπιστώνουμε την αντιπαιδαγωγικότητα των "πολεμικών παιχνιδιών" και ξεκινάμε καμπάνιες για την κατάργησή τους ενώ συγχρόνως οι υποκριτές εμείς, υποχρεώνουμε τους μαθητές να παίρνουν μέρος σε ένα αληθινό πολεμικό παιχνίδι, την παρέλαση. Κραυγάζουμε για ειρήνη και συγχρόνως σχιζοφρενούντες οργανώνουμε και εκτελούμε την ανθρωποθυσιαστική ιεροτελεστία της παρέλασης συμμετέχοντας έτσι στην παράφρονα διαδικασία του πολέμου μέσω της ειρηνοκαπηλείας.

Τα τύμπανα της παρέλασης χτυπούν και καλούν μαθητές και εκπαιδευτικούς να ακολουθήσουν το ρυθμό τους.

Δικαιούμαστε να μην ακολουθήσουμε τον παράλογο αυτό ρυθμό της προετοιμασίας ενός ακήρυχτου πολέμου.

Οφείλουμε να μην υπακούσουμε στις παράλογες και εγκληματικές άνωθεν εντολές για εκτέλεση παρελάσεων. Δεν έχουμε κανένα ελαφρυντικό για το έγκλημα που διαπράττουμε σε βάρος των παιδιών.

Χριστόφορος Παπαϊωάννου
Παναγιώτης Παπαϊωάννου
Περιοδικό "Εκπαιδευτική Κοινότητα", Τεύχος 4, Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 1989

το άρθρο από εδω: -->> http://omhroi.org/parelash/zhtw.htm

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Ακόμα Δύο βραβεία για τον Εξάντα, στο Παρίσι




Δύο βραβεία απέσπασε χθες (Τετάρτη 18 Μαρτίου) το «Αίμα του Κουάν Κουάν», του Γιώργου Αυγερόπουλου στο 8o Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα που διοργανώθηκε στο Παρίσι.

Στο ντοκιμαντέρ απονεμήθηκε η Ειδική Μνεία, στην κατηγορία «Σύγχρονα θέματα και ερευνητική Δημοσιογραφία», καθώς σύμφωνα με την κριτική επιτροπή «παρουσιάζει μια κατάσταση που επαναλαμβάνεται σε όλες τις ηπείρους: την καταστροφή του περιβάλλοντος από τις εθνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις».

Το Αίμα του Κουάν Κουάν βραβεύτηκε επίσης και με το «Ειδικό Βραβείο» της Κριτικής Επιτροπής Φοιτητών, η οποία παρουσιάζοντας το σκεπτικό της τόνισε ότι «η μαγευτική εκτέλεση του έργου, μας βυθίζει στην ζούγκλα του Αμαζονίου εκεί όπου οι λαοί και η κουλτούρα τους θυσιάζονται στον βωμό του κεφαλαίου, στο όνομα των πετρελαϊκών εταιριών».

Αξίζει να αναφερθεί ότι το σύνολο των βραβείων που έχει αποσπάσει το «Αίμα του Κουάν Κουάν» σε φεστιβάλ ντοκιμαντέρ ανά τον κόσμο ανέρχεται πλέον στα έξι, ανεβάζοντας τον αριθμό των συνολικών διεθνών διακρίσεων του Εξάντα στις είκοσι τρεις.

-->> Περισσότερα για το 8ο FIFDH
-->> Περισσότερα για το Αίμα του Κουάν Κουάν
____________________
Το μοναδικό παράπονο που έχω απο το Γ. Αυγερόπουλο είναι οι δυσανάγνωστες γραμματοσειρές που χρησιμοποιεί. Ωραίο το καλλιτεχνικό, αλλά τα γράμματα μπαίνουν για να διαβάζονται λέμε... Ξανασκέψου το Γεώργιε και κάνε κάτι, να μη βγάζουμε τα ματάκια μας! :))


Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Καιρός να ξεκολλήσουμε, ωρέ!


Διάβασα πριν από λίγο το ποστ του Στάθη Χαϊκάλη και συμφωνώ με χίλια λέμε!
Επιτέλους, βρέθηκα μπροστά σε αυτό που έψαχνα: Μια σκέψη που δεν περιέχει "όχι", "μη", "δεν", κλπ, καμμιά απο αυτές τις αποτρεπτικές μικρές λεξούλες, που μπλοκάρουν το μυαλό και εμποδίζουν τη σκέψη να ξεφύγει από το καζάνι του αναμασήματος παλαιών αμαρτιών και να γίνει δημιουργική.

Τι προτείνει στη κατακλείδα του κειμένου του ο (βετεράνος μπλόγγερ!) Στάθης; Το αυτονόητο. Οπως το ερμηνεύω η ίδια *αυτονόητο* -εννοείται:
ΟΙ 5 ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ... ΑΚΟΜΑ!
Η συμπόρευση μέσα από τα social media είχε δώσει δύναμη στην καμπάνια για την κατάργηση του αφορολόγητου 2% των media. Φαίνεται ότι υπάρχουν τουλάχιστον ακόμα 5 θέματα, που εκφράζουν ευρύτερες δυνάμεις πολιτών, που ανεξάρτητα άλλων προτιμήσεων, θα μπορούσαν να βάλουν την υπογραφή τους και 10 posts ο καθένας για να κινητοποιήσουν εκείνους που παίρνουν αποφάσεις, αλλά και πολίτες που έχουν απογοητευτεί από τις συλλογικές διαδικασίες. Οι πέντε παρακάτω ιδέες είναι απλώς παραδείγματα:

1. ΘΕΛΟΥΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, ΤΩΡΑ: για να μην τρέχουμε για 4-5 υπεύθυνες δηλώσεις κάθε εβδομάδα ή να ψάχνουμε επί 30 λεπτά θέση παρκιγκ γύρω από το δημαρχείο.
2. ΤΕΡΜΑ ΣΤΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΜΕΙΩΝ: όλες οι ελληνικές οικογένειες γνωρίζουν πού οδηγεί η σημερινή κατάσταση.
3. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ: αφορά στις εκατοντάδες χιλιάδες συμπατριωτών μας που δουλεύουν στον τομέα αυτό, αλλά και όσους από εμάς περνάμε ένα μέρος ή όλες τις διακοπές μας σε εγχώριους προορισμούς.
4. ΦΡΕΝΟ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ: τα ελληνικά πανεπιστήμια θα μπορούσαν να προσελκύουν ξένους φοιτητές, όπως κάνει η Τσεχία και η Ουγγαρία, κάτι που θα ήταν από τις λίγες παραγωγικές δραστηριότητες μιας χώρας που έχει ξεμείνει από τομείς δημουργίας πλούτου.
5. ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ: σε μια χώρα και μια οικονομία που πολλά είναι γερασμένα, η καινοτομία είναι μονόδρομος για την αναγέννηση.

-->> Επιτέλους, ας ορίσουμε τη χώρα μας όπως ακριβώς τη θέλουμε, στα μεγάλα και υψηλά μέτρα που μας ταιριάζουν, και όχι στα άνωθεν (γενικο αυτο το *ανωθεν*!) επιβεβλημένα μέτρα που μας... στενεύουν!!!
-->> καλέ/ή μου αναγνώστη/τρια, πρότεινε κι εσύ αυτό που νομίζεις πως είναι σημαντικό και.. ξεκίνα!!!

Ποιητικές φωνές του κόσμου - Διαδρομές στην άλλη γλώσσα

Η Εταιρεία Συγγραφέων γιορτάζει την φετινή Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης με ποιητές από πολλές χώρες του πλανήτη που έχουν διαλέξει για δεύτερη πατρίδα τους την Ελλάδα καθώς και μεταφραστές που έχουν μεταφράσει ποιητές της χώρας τους στα ελληνικά.
Μια πολύχρωμη και πολύγλωσση ποιητική γιορτή γιατί η ποίηση είναι το καλύτερο διαβατήριο σε όποια χώρα κι αν διαλέγει κανείς να κατοικήσει, γιατί η ποίηση μπορεί να ενώσει τους ανθρώπους και να υπερβεί σύνορα και φραγμούς.

Παρασκευή 19 Μαρτίου στη Στοά του Βιβλίου, 7.30 μ.μ.

Θα διαβαστούν ποιήματα στα: Αραβικά ( Αίγυπτο, Μαρόκο, Παλαιστίνη), Αλβανικά, Αγγλικά, Λατινοαμερικάνικα, Αρμένικα, Βουλγάρικα, Γαλλικά, Ισπανικά, Εβραϊκά, Ιταλικά, Καταλανικά, Ουγγρικά, Περσικά, Ρουμάνικα, Ρωσικά, Σέρβικα, Τουρκικά, Φινλανδικά κ.α.


Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Max Keiser on the Greek Crisis (with Greek subtitles)



http://www.youtube.com/watch?v=AbH1JsOTInk

Μεταφραση/υποτιτλοι: omadeon


AL Jazeera: Στη συζήτησή μας, καλεσμένοι είναι ο κ. Γιώργος Υφαντής, πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Ευρωπαϊκών Μελετών, απο Αθηνα επίσης, ο κ. Τζόν Σφακιανάκης, οικονομολόγος-επικεφαλής, γενικός διευθυντής της Τράπεζας Saudi Franzi, κι απο το Παρίσι θα μας μιλήσει ο οικονομικός αναλυτής κ. Max Keiser. Ευχαριστώ όλους σας που ήρθατε!

AL Jazeera: - κ. Υφαντή, προφανέστατα, χιλιάδες έλληνες θύμωσαν! Πόσοι είναι άραγε; Πόσο μαζική θεωρείτε την αντίθεση του ελληνικού λαού στα νέα μέτρα;

Υφαντης: - Εεε.. εχμ.. είναι δύσκολο να το προσδιορίσουμε αριθμητικά... Νομίζω όμως ότι η πλειονότητα των ελλήνων έχουν αντιληφθεί ότι η κατάσταση είναι σοβαρή, τραγική.. και όλα αυτά τα χρόνια ζούσαμε σπαταλώντας περισσότερα από τα έσοδά μας και τώρα... (μπλα μπλα μπλα) Πρέπει να μπει τάξη στο σπίτι μας!

AL Jazeera: - Λέτε, δηλαδή, ότι οι διαδηλώσεις δεν αντιπροσωπεύουν τη πλειονότητα; Ομως, χιλιάδες βγήκαν στους δρόμους! Είναι δίκαιο; Πολλοί έλληνες λένε «Γιατί να υποφέρουμε εμείς, αν δεν είμαστε εμείς η αιτία της Κρίσης;»

Υφαντης: - Ε, αυτό είναι η εύκολη λύση! Ενας τρόπος σκέψης που μας απαλλάσσει από τις δικές μας ευθύνες για όσα συνέβαιναν. Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εμείς οι έλληνες ποτέ δεν πληρώναμε τους φόρους μας σωστά.. Κάναμε πρωταθλητισμό φοροδιαφυγής, ζητούσαμε τα πάντα από το κράτος, δαιμονοποιούσαμε τον ιδιωτικό τομέα και την ιδιωτική πρωτοβουλία, οπότε, πραγματικά, δεν νομίζω ότι μερικές χιλιάδες που διαδηλώνουν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα για μια σωστή ερμηνεία της καταστασης (μπλα μπλα μπλα)

AL Jazeera: - κ. Σφακιανάκη, εσείς θεωρείτε αυτές τις διαμαρτυρίες αντιπροσωπευτικές για την οργή του ελληνικού λαού; ..επειδή υποχρεώνεται ο λαός να "σφίξει το ζωνάρι" λόγω του χρέους;

Σφακιανάκης: - Καταρχήν, ευχαριστώ κι εγώ για την πρόσκληση. Θά'λεγα ότι οι διαδηλώσεις δεν ήταν αντιπροσωπευτικές, και θα συμφωνήσω με τον προηγούμενο καλεσμένο σας!

AL Jazeera: - Max Keiser, οι άλλοι δυο κύριοι είπαν για το ελληνικό πρόβλημα πως «Δεν υπάρχει άλλη λύση!»* Εσυ τι λες;

Max Keiser: - Λοιπόν, ας αφήσουμε τα... ούζα, κι ας πιασουμε τα δεδομένα: Το ποσοστό του Χρέους στο ΑΕΠ* -που σακατεύει την Ελλάδα- ήταν ίδιο, ως ποσοστό, το έτος 2.000! Γιατί λοιπόν δεν είχε αποκαλυφθεί; Διότι η Goldman Sachs, σε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση, απέκρυψε πάρα πολλά δισ. χρέους! Ιδού το πρόβλημα: Η συνεργία τραπεζιτών (της Goldman Sachs και της Wall Street) με την ελληνική κυβέρνηση, για χάλκευση Δεδομένων! Για να διορθώσει το πρόβλημα, η ελληνική κυβέρνηση έστειλε πρακτορες και έβαλε πρώην τραπεζίτη της Goldman Sachs ως... επικεφαλής στην έρευνα! Δηλαδή, πάσχουν από το "σύνδρομο της Στοκχόλμης"! Πιάστηκαν όμηροι διεφθαρμένων τραπεζιτών της Wall Street και κατηγορούν τον εαυτό τους και αυτομαστιγώνονται για τη διαφθορά άλλων -της Wall Street! Ε, αυτή η κατάσταση είναι εντελώς γελοία! Δυο έλληνες αναλυτές μας είπαν ότι "χρειάζονται κι άλλοι φόροι", ή "να μειωθεί η διαφθορά", αλλά η Goldman Sachs που έδωσε τέτοιες συμβουλές, πλήρωσε πέρυσι λιγότερο από 1% φόρο! Δηλαδή, για να πάρουν δωράκια τα golden boys της Goldman Sachs ζητάτε από τον ελληνικό λαό να πληρώσει κι άλλους φόρους; Αποζημιώνεται απο τη Goldman Sachs ο λαός σας ή μήπως έχει μετοχές της; Αυτό είναι παράλογο! Γιατί ξεπουλάτε τους συμπατριώτες σας; Είναι ψέμμα το «δεν υπάρχει άλλη λύση»! Λύση μπορεί να είναι και η εξέγερση! Γιατί δεν πετάτε έξω τη κυβέρνησή σας; Αφού είναι εντελώς διεφθαρμένη!!!

AL Jazeera: - Max Keiser, ξέρουμε ότι δεν θα γίνει εξαγορά του χρέους από άλλες κυβερνήσεις της Ε.Ε. (π.χ. Γαλλία, Γερμανία) μήπως πρέπει να πάει η Ελλάδα στο ΔΝΤ* ή θα ήταν χειρότερα έτσι;

Max Keiser: - Σιγά μη πηδήξει από το τηγάνι στη... φωτιά! Αφού, το ΔΝΤ είναι.. η ίδια η Goldman Sachs! Το ΔΝΤ, η Goldman Sachs, η Wall Street, η Διεθνής Τράπεζα, όλοι είναι ίδια κλίκα! Ολοι αυτοί έχουν στενή συνεργασία, που φάνηκε στην αρχή της Κρίσης, πριν δυο χρόνια. Οπως είπε κι ο Γουώρεν Μπάφετ "Οταν φεύγει η παλίρροια, τότε βλέπεις ποιος δεν φορά μαγιό"! Τώρα, όσον αφορά τη Κρίση Χρέους, στερεί τις δανειοληπτικές δυνατότητες εταιρειών -ή χωρών, όπως η Ελλάδα. Αλλά το ίδιο είναι και η Ισπανία και οι άλλες χώρες των "PIIGS" και η Ισλανδία, η οποία στις 6 Μαρτίου ψήφισε να μη πληρώσει το χρέος της -οι οικονομικοί τρομοκράτες της Wall Street είχαν κάνει παρόμοια ζημιά στην Ισλανδία. Οσον αφορά Γαλλία και Γερμανία όμως... Η Γερμανία σε εξαγωγές είναι η δεύτερη διεθνώς! Αρα, δεν νοιάζεται για "πτώση του ευρώ", άρα, χρησιμοποιεί την Ελλάδα σαν... εξιλαστήριο θύμα της! Λέει «Ορίστε το κακό παιδί η Ελλάδα, που έβαλε το ευρώ σε μπελάδες» ή «πρέπει να συνετίσουμε την Ελλάδα», αλλά οι ίδιοι ωφελούνται αφάνταστα... αφού είναι εξαγωγικές χώρες, ενώ η Ελλάδα δεν είναι...

AL Jazeera: - Το θέμα είναι όμως.. Πώς να δικαιολογήσουν οι άλλες χώρες στους δικούς τους λαούς να πληρώσουν αυτοί την Ελλάδα;

Max Keiser: - Ε, μπορεί να μη κανουν τίποτα, διότι ξέρουν ότι οι κερδοσκόποι έβαλαν στόχο το ευρώ! Με λίγα λόγια, τα αρνητικά στοιχήματα κατά του ευρώ εχουν φτάσει σε ιστορικό ζενίθ! Πάρα πολλά δισεκατομμύρια έχουν παιχτεί σαν στοίχημα υπέρ της πτώσης του ευρώ. Μεγάλος κερδισμένος θα βγει η Γερμανία, που είναι μια τεράστια αγορά εξαγωγών. Ετσι, βασικά, χρησιμοποιούν την Ελλάδα. Οι φτωχοί έλληνες χάνουν δουλειές και υφίστανται "μέτρα λιτότητας". Τα μέτρα όμως, δεν έχουν καμμιά σχέση με ριζικές μεταρρυθμίσεις της οικονομίας! Οι έλληνες είναι λουκάνικα που ρίχνονται στο τραπεζικό εργοστάσιο της Wall Street! Πρέπει να απαγορεύσετε κάθε μορφή μπίζνες της Goldman Sachs στην Ελλάδα! Εσείς οι έλληνες πρέπει να διώξετε όλες τις εταιρείες της Wall Street από τη χώρα σας! Αν δεν απαλλαγείτε από τους Οικονομικούς Τρομοκράτες στη χώρα σας, θα χάνετε δουλειές, η ανεργία σας θα ανεβαίνει και το βιοτικό σας επίπεδο συνεχώς θα πέφτει! Διότι γίνατε αιχμάλωτοι οικονομικών τρομοκρατών. Δεν τό'χετε καταλάβει; Διώξτε τους! Εκτός.. αν σας αρέσει κιόλας! Μπορεί να γουστάρετε να σας βασανίζουν τρομοκράτες! Μπορεί νά'ναι το.. βίτσιο σας -μερικοί άνθρωποι είναι σαδομαζοχιστές! Αν όμως δεν είστε, τότε.. απαλλαγείτε από Οικονομικούς Τρομοκράτες στη χώρα σας!
__________________________
ΣΗΜ.1. ΑΕΠ = Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν
ΣΗΜ.2. ΔΝΤ = Διεθνες Νομισματικό Ταμείο
*Σημ.τ.μετ. «Δεν υπάρχει άλλη λύση» = «There is no Alternative» = «T.I.N.A.» Ο όρος «T.I.N.A.» (ιστορικη φράση και της Margaret Thatcher) αναφέρεται στο μονόδρομο της Απόλυτα Ασύδοτης Αγοράς (Α..Α.=προτεινόμενος όρος) που συνοψίζει τη λογική του νεο-φιλελευθερισμού.

------------------
other videos from the Max Keisers TV's channel:
http://www.youtube.com/watch?v=4A_1AB81KLo, etc.

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

"θετικα" και "αρνητικα" μηνυματα


Το πρόσφατο σύνθημα «Δεν θα πληρώσουμε εμείς την κρίση» εμένα μου φαίνεται πολύλογο και απολογητικό. Προϋποθέτει την πεποίθησή μου ότι, πράγματι, υπάρχει κρίση, ενώ αυτό που έχω στο νου μου είναι κάτι τι εντελώς διαφορετικό. Επειτα, είναι ένα μήνυμα που κατατάσσεται στα "αρνητικά" μηνυματα, μια και όχι μόνο περιέχει τη λεξούλα *ΔΕΝ* αλλά την έχει και πρώτη πρώτη!

Το ίδιο θα εξέφραζε πιο δυναμικά (νομίζω, γνώμη μου) το σύνθημα «Πληρώστε την κρίση σας!», που εννοεί ξεκάθαρα ότι αυτό που λέγεται και κυκλοφορεί ως *η κρίση* είναι ένα κατασκευασμα που δεν αποδέχομαι και που, αν τελικά υπάρχει, είναι κατασκεύασμα αλλονών και, οπωσδήποτε, δηλώνει την άρνησή μου με.. θετικό τρόπο! Δηλαδή, προτρέπω (αποφασιστικά και επιθετικά κιόλας) να πληρώσουν το μάρμαρο εκείνοι που το έσπασαν και, ταυτόχρονα, δηλωνω ότι δεν έχω καμμιά ανάμειξη στη ζημιά. Μάλιστα.