Σελίδες

Τρίτη 12 Μαΐου 2009

φεγγάρι ηλεκτρικό



πού το θυμήθηκα...
Κλικ! να το δεις μεγαλύτερο

σημαία, από νάυλον υψώνεται σημαία...



Η σημαία δεν υψώνεται μονάχα, πατιέται κιόλας!
Από αδίσταχτους σημαιοφόρους -κυριολεκτικά σημαιοφόρους, επειδή τη φοράνε κιόλας!
Δεν τους φτάνει να τη φέρουν.
Τη φοράνε τιμητικά; Εδώ θέλω απάντηση, εδώ και τώρα λέμε.

Χαίρετε. Σας χαιρέτισα;

_____________
η φωτό είναι του enteka από το ποστ περί κιτς


Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Βλέπω στον ουρανό ένα ψωμί διπλό

Πάει κι ο Ευγένιος...
Ευγένιε, πού πας; Ευτυχώς, δεν θα μου λείψει η χαρακτηριστική φωνή σου, υπάρχει σε όλα τα μέσα: κασέττες, σιντιά, βίντεα, ταινίες...
Στο βίντεο ο Ευγένιος Σπαθάρης και ο Θανάσης Βέγγος στην εκπομπή ΙΧΝΗΛΑΑΤΕΣ του Δαυίδ Ναχμία ΕΡΤ 2005. Περιλαμβάνεται και η γνωστή διαφήμιση του Λουμίδη με τους δυο θαυμάσιους αυτούς ανθρώπους.


http://www.youtube.com/watch?v=BdxZSdop2Rc

..ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάζει από τώρα και στο εξής..

Εμείς οι Καραγκιόζηδες πενθούμε το Μεγάλο καραγκιοζοπαίχτη. Τέλειωσε και τέλειωσαν και οι ιστορίες μας μαζί του. Μείναμε άστεγοι, στο δρόμο. Ισως αλλάξει και το σκηνικό, τώρα που αλλάξαν και οι πασάδες: αντί σεράι, πολυκατάστημα. αντί καλύβα, χαρτοκούτι. αντί Βεληγκέκας, σεκιουριτάς. Προοδεύει ο κόσμος. Η Αγλαΐα στο τρελλάδικο και ο Χατζατζάρης στα κανάλια.

Εγώ;

Βλέπω στον ουρανό ένα ψωμί διπλό
κι εκατό δράμια ελιές
πωπώ τι λιχουδιές!

Βρε τι μου λες βρε Χατζατζάρη για ψητά, που έχει γίνει το άντερό μου κολλιέ από το φασόλι!

Αντίο σας.


Κυριακή 10 Μαΐου 2009

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ απο TWITTER για ΠΟΔΗΛΑΤΑ (updated)

ΤΩΡΑ:
1. Sotiropoulos
αυτη τη στιγμη μπηκαν εκατο ποδηλατες μεσα στο μετρο συνταγματο
3 minutes ago from mobile web

2. Sotiropoulos
φωναζοντας "αυτο αυτο ειναι σωστο ποδηλατο στους δρομούς και μεσα στο μετρο"
1 minute ago from mobile web

3. Sotiropoulos
μπηκε αστυνομια και κυνηγαει τούς ποδηλατες ακτιβιστεες ειναι μπροστα μου
less than a minute ago from mobile web

update 14:39

diakoptis
τεράστια ποδηλατοπορεία περνάει μπροστά από την αμερικάνικη πρεσβεία
about 1 hour ago from web

diakoptis
έχουν και συνοδεία περιπολικών που κάνουν καλή δουλειά και κρατάνε ακόμα και τις μηχανές πίσω από την πορεία.
41 minutes ago from web

chacakhan
AΠO ΠOΔHΛATOΠOPEIA : ΠOΛΛA ΠOΔHΛATA - AΠAPAΔEKTOΣ KYKΛOΦ ΣYNTONIΣMOΣ. ΠAPAΛYEI TO ΣYMΠAN ΣΔ KAΘE ΠEPAΣMA
34 minutes ago from txt

Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ


ΔΕΚΑ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

ΘΕΜΑ: ΕΓΩ
1ο ΒΡΑΒΕΙΟ: 1000 €, 2ο ΒΡΑΒΕΙΟ: 600 €, 3ο ΒΡΑΒΕΙΟ: 500 €
DEADLINE: 20 MAY 2009

www.tenimages.org


ΤΟ ΒΡΑΚΙ

Εσώρουχο απαραίτητο επί σειρά ετών είναι το βρακί ή βράκα ή βρακάκι ή κυλότα ή σώβρακο ή περισκελίς. Μακρύ, κοντό, φαρδύ, στενό, υποψία βρακιού -το τελευταίο μοντέλο του κουραδοκόφτη. Μάλλινο, βαμβακερό, νάϋλον, ακρυλικό, περλόν, τεφλόν, τεφάλ -για να μη κολλάει. Τι καλύπτει και τι αποκαλύπτει ένα βρακί; Τι προστατεύει, τι εκθέτει και τι προβάλλει;

Εδώ επικεντρώνεται κυρίως το ενδιαφέρον των μελετητών ένδυσης, αν εξαιρεθούν τα υλικά και η ποιότητά τους. Το ζουμί δηλαδή, βρίσκεται στο περιεχόμενο του βρακιού και αυτό θα εξεταστεί στο πόνημα αυτό, προσανατολισμένο στη λεπτομέρεια μερικών εικόνων.

Η πρώτη εικόνα είναι τα δυο πόδια ενός παπού, που τα δροσίζει σε μια πλαστική λεκάνη, καθισμένος σε μια καρέκλα ψάθινη, του καφενείου. Τα άκρα αυτά φαίνονται έως λίγο πάνω απο τον αστράγαλο και είναι κατάλευκα. Μεταξύ του μικρού τμήματος των άκρων -με τέλεια κατασκευή, άψογα πεντακάθαρα δάχτυλα μακρυά- και του μαύρου παντελονιού φαίνεται το βρακί. Μακρύ και μάλλινο, υπόλευκο. Είναι καλοκαίρι και κάνει ζέστη αφόρητη, το μακρύ μάλλινο βρακί δρα ως μονωτικό προστατεύοντας απο τη ζέστη τον γέροντα, που αρκείται στο δρόσισμα μέσα σε τρία λίτρα το πολύ νερού, όσο χωράει μια μικρή σχετικά λεκάνη. Η εικόνα περιλαμβάνει μερικά μακριά μάλλινα βρακιά απλωμένα ψηλά, στην πόρτα ενός μαγαζιού στο Μοναστηράκι.

Η δεύτερη εικόνα είναι ένα βρακί απο περκάλι, ύφασμα λεπτό που μάλλον δεν υπάρχει στις μέρες μας, με τελειώματα από λεπτής τέχνης μπιμπίλα, ένα είδος κεντήματος με τη βελόνα του ραψίματος, κάτι άγνωστο σήμερα, που παραπέμπει σε εποχές συντηρητικές και καταπιεστικές για τη γυναίκα. Το βρακί αυτό δεν έχει σέλα, είναι ανοιχτό έτσι ώστε να μη χρειάζεται να ανεβοκατεβαίνει όταν η γυναίκα που το φοράει ικανοποιεί τις φυσικές της ανάγκες. Κάθεται απλά και ανοίγει τα πόδια. Πριν απο εκατό και πλέον χρόνια, μια καλή προίκα περιελάμβανε αρκετά τέτοια βρακιά στολισμένα με μπιμπίλα ή δαντέλες, ανάλογα με την κοινωνική τάξη της νύφης. Η ποσότητα και η ποιότητά τους γραφόταν προσεκτικά και με όλες τις λεπτομέρειες στα σχετικά προικοσύμφωνα. Η εικόνα περιλαμβάνει και ένα προικοσύμφωνο χειρόγραφο, κατατεθημένο στα αρχεία ενός μοναστηριού, όπου αναφέρεται ρητώς πως δίδονται ως προίκα πέντε βρακιά με μπιμπίλα και πως θα δοθεί ακόμα ένα μετά το γάμο, μόλις τελειώσει το κέντημα.

Η τρίτη εικόνα είναι ένα φαρδύ σώβρακο βαμβακερό, που φοριόταν κάτω απο παντελόνια με πλατειά μπατζάκια, συγκρατούμενα συνήθως από τιράντες. Το σώβρακο λοιπόν, επέτρεπε τον επαρκή αερισμό των γεννητικών οργάνων, και ήταν εξυπηρετικό σε μια εποχή όπου έβριθαν οι σχετικές ασθένειες. Με το βρακί αυτό απεκλείετο το σύγκαμμα του δέρματος της ευαίσθητης αυτής περιοχής του σώματος. Σε χρώμα λευκό, ήταν ραμμένο στο χέρι. Αργότερα, κυκλοφόρησε και ετοιματζίδικο, και κυκλοφορεί μέχρι σήμερα για τους αμετανόητους ρομαντικούς. Μόνο η ποιότητα άλλαξε, το χρώμα και το όνομα. Εμπριμέ με χρωματιστά σχέδια τυπωμένα, με λάστιχο στη μέση, από συνθετικά υφάσματα διαφόρων ποιοτήτων, αντί για σώβρακο ονομάζεται σήμερα μπόξερ ή -χαϊδευτικά- μποξεράκι. Η εικόνα περιλαμβάνει επίσης, πολύχρωμα μποξεράκια απλωμένα στους πάγκους των λαϊκών αγορών.

Η τέταρτη εικόνα είναι ένα γυναικείο βρακί ονομαζόμενο κυλότα, που κυκλοφορεί σε διάφορα μεγέθη, ποιότητες και χρώματα. Μέχρι τη μέση ή έως τον αφαλό ή πολύ κάτω απο αυτόν. Η εικόνα περιλαμβάνει μια νεαρή γυναίκα που πηγαίνει να γαμηθεί συνειδητά, εντελώς ξεβράκωτη, με το βρακί στην τσάντα. Η γυναίκα τα έχει πάρει στο κρανίο μετά την αποκάλυψη μιας απιστίας του εκλεκτού της και πηγαίνει -με το μίνι της να ανεμίζει χαϊδεύοντας το αγέρωχο κωλαράκι- να ανταποδώσει τα ίσα.

Η πέμπτη εικόνα είναι ένα σλιπάκι λευκό. Το σλιπάκι εμφανίστηκε την εποχή που τα σώβρακα δεν είχαν πλέον λόγο ύπαρξης μετά την ανακάλυψη των αντιβιοτικών. Αρχικά κάτασπρο, και αργότερα σε διάφορα χρώματα, ακόμα και σε μαύρο. Πολλοί άντρες το προτιμούν επειδή συγκρατεί το όργανό τους καλύτερα. Η εικόνα περιλαμβάνει ένα σλιπάκι κατάμαυρο που αρνείται να απελευθερώσει τα πόδια κάποιου άντρα βιαστικού, παραμένοντας πεισματικά μπερδεμένο στο ύψος των αστραγάλων, εγκλωβίζοντάς τους.

Η έκτη εικόνα είναι ένα τάγκα ή στρινγκ ή κουραδοκόφτης, όπως πολύ εύστοχα μετονομάστηκε απο τον Ηλία Πετρόπουλο. Αυτό το βρακί τα αφήνει όλα σχεδόν ακάλυπτα, ιδιαίτερα τον κώλο, και φοριέται από γυναίκες και από άντρες. Προϋπόθεση για να φορεθεί επιτυχώς, είναι ένας καλά γυμνασμένος κώλος. Το στρινγκ είναι μάλλον ο πρόδρομος της παντελούς απουσίας βρακιού, ένα βήμα πριν απο την κατάργησή του. Η εικόνα περιλαμβάνει ένα σύρμα όπου είναι απλωμένη μια μπουγάδα με πολύχρωμα στρινγκ, που, αν δεν ήταν χρωματιστά, θα έμοιαζαν με χελιδονάκια. Ως χρωματιστά, μοιάζουν με λιμασμένα κολιμπρί.

Μετά την περιήγηση στο φανταστικό αυτό άλμπουμ με τις εικόνες των βρακιών, καιρός είναι να κάνουμε ένα μπιντέ. Ο μπιντές είναι ένα είδος υγιεινής, που σήμερα τείνει να καταργηθεί απο τα λουτρά των κατοικιών, μιά και έχει προσφέρει τη θέση του στο πλυντήριο ρούχων. Γι αυτό, προτείνεται ένα κρύο ντους στους αναγνώστες, που άντεξαν να φτάσουν μέχρι το τέλος. Το ότι ο χαρακτήρας των ανθρώπων αποκαλύπτεται και απο το βρακί που φορούν, είναι κάτι αυτονόητο, που δε θα σχολιαστεί εδώ.

_______________________
Note: Ενα κείμενο με προκλητικό τίτλο, όχι και τόσο συμβατικό δηλαδή, που πιστεύω ότι μπορεί να βρει τη θέση του εδώ πέρα, ακόμα και ως πηγή έμπνευσης για όποιον καλλιτέχνη θελήσει να το μεταφέρει στον εικονοχώρο.
-->> πρωτοανέβηκε πριν μερικά χρόνια εδώ

Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Το Μεγάλο Κατς παίζεται χάρη στο MALL, αλλά εμείς είμαστε οι πιο Μεγάλοι ΜΑΛΛ



Στις 8 Μαΐου η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας επρόκειτο να εκδικάσει την υπόθεση του Mall. H υπόθεση πήρε και πάλι αναβολή - μιλάμε για μια προσφυγή που κατατέθηκε το 2003!

Τα ΜΜΕ φρόντισαν γι αυτό. Επί 9 χρόνια, και ενώ το σκάνδαλο βρισκόταν σε διαρκή εξέλιξη, αποσιώπησαν με κάθε τρόπο την ύπαρξή του.
Ακόμα και σήμερα κάνουν το ίδιο: Αγνοούν τη δίκη στην Ολομέλεια του ΣτΕ. Ίσως επειδή αυτό που διακυβεύεται σε αυτή είναι τόσο κρίσιμο...

Oμως, στη δίκη του Mall παίζεται κάτι μεγάλο, κάτι πιο μεγάλο κι από το ίδιο το σκάνδαλο. Εδώ είναι το μυστικό: Το 2003, η τότε κυβέρνηση για να αντιμετωπίσει το «πρόβλημα» με την αντισυνταγματικότητα του Mall, σκαρφίστηκε ένα τέχνασμα ώστε να περνάει αντισυνταγματικές υπουργικές αποφάσεις χωρίς να μπορεί το ΣτΕ να τις κρίνει. Από τότε, η εξωφρενική πατέντα δουλεύει συνέχεια: χθες εκτροπή Αχελώου, σήμερα ίσως Βοτανικός, αύριο Ασωπός...

Αυτό διακυβεύεται στη δίκη του Mall: Θα επιβιώσει το ΣτΕ, η μόνη αρχή που μπορεί να σταματάει τις εκάστοτε κρατικές αυθαιρεσίες; Ή θα χάσουμε οι πολίτες ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα που μας απέμεινε...

-->> Ισαμε εδώ, μερικά κομμάτια από το κείμενο που ανέβηκε ΕΔΩ.

-->> Συνεχίζω με δικά μου σχόλια:
1. Ποια κυβέρνηση είχαμε το 2003.. δεν θυμάμαι... δεν θυμάμαι...
2. Εδώ βλέπουμε επίσης έναν αγώνα κατς: δικαστικοί εναντίον δικαστικών. Παντέρμη Δικαιοσύνη...
3. Το Σ.τ.Ε. είναι το Μόνο Αποτελεσματικό Μέσο που υπάρχει σήμερα, όχι "ένα από τα πιο..." αλλά, καθώς φαίνεται, δεν είναι και τόσο αποτελεσματικό αφού ένας δικαστάκος εκεί πέρα μπορεί να κάνει ένα πφφφ και να το διαγράψει. Πού κάνω λάθος; Πείτε μου πληζζζ...
4. Πότε παίζεται το Mall; Εγώ βλέπω Lost!