Σελίδες

Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014

Το Πικρό Τσάι της Ξενιτιάς


Υπάρχει ένα νέο κίνημα στο διαδίκτυο. Ενα κίνημα υπέρ του βιβλίου της διάσημης συγγραφέως Ασημίδας Κουτσηίδου, που ενέσκηψε ως τυφών στα πράγματα της διεθνούς μπλογκοσφαίρας. Τίτλος του βιβλίου «Το Πικρό Τσάι Της Ξενιτιάς», τίτλος βαθυστόχαστος, με πολλαπλά νοήματα και ισάριθμες (πολλαπλές επίσης) αναγνώσεις.

Το κίνημα αναπτύσσεται στα σόσιαλ μύδια γενικώς -φέησμπουκ, τουίττερ- αλλά και ειδικώς στο αυτομπλόγκ της συγγραφέως, καθώς και στο παλαιόθεν καταξιωμένο digital-era (δίνω σύνδεσμο για να μη κουράζεσαι και χάνεις πολύτιμο χρόνο).

Ηδη, το μερίδιο της δημοσιότητας που απέσπασε αυτό το κίνημα είναι τρομερό, ανάλογο της συγγραφέως του και βάλε -βάλε πολύ, μα πολύ ακόμα!

Επειδή...συχνά-πυκνά...
..σκέφτηκα να αξιοποιήσω την εμπειρία μου από το πικρό αυτό τσαγιοπότισμα. Εχουν σφηνωθεί στο μυαλό μου (όσο απέμεινε δλδ) στίχοι και στιχάκια, περπατώ και ποιητίζω λέμε... Μεγάλος μπελάς!

Να, χτες, ας πούμε, συνέλαβα τον εαυτό μου να περπατάει παραμιλώντας: «Κάτι μέσα μου κλωτσάει, είναι το πικρό το τσάι» και «το ρουφάω και με ρουφάει, δίχως ζάχαρη το τσάι» και άλλα παρόμοια... Βγάλε συμπέρασμα τώρα! Ψάχνω ιδιαίτερη μουσική, απολύτως ταιριαστή με τους λαμπρούς αυτούς στίχους, αλλά δεν κατεβαίνει τίποτε ακόμα.. αναμένομεν λοιπόν...

Οσο αναμένομεν, μπορούμε να επισκεφτούμε τον συλλέκτην κ. Γιουτούμβη και να απολαύσωμεν το ήδη ανελθόν οφίσιαλ βίδεον εξαιρετικής ποιότητος και αποδόσεως.

-->> images for topikrotsai
-->> αναζήτηση σε φέησμπουκ @ΤοΠικρόΤσάι --Γίνε φίλος, γίνε μέλος!
-->> αναζήτηση σε τουίττερ #ToPikroTsai
_________________________
ΣΗΜ. Νομίζω πως δεν ξέχασα κάτι τι σημαντικό, αλλά κι αν ξέχασα.. ας όψεται ο κ. Αϊζενχάουερ! (©Πάνος Ζέρβας)

UPDATE, 1/7/2014:  O ΟΜΙΛΟΣ ΞΥΝΗ Ν.ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ άφησε σχόλιο στην παρούσα ανάρτηση, αλλά.. μολονότι εκτιμώ πολύ την ανταπόκρισή του στο σοβαρό εγχείρημα της Ασημίδας Κουτσηίδου, αρνούμαι να επιτρέψω διαφημιστικά σχόλια στο μπλογκ μου. Αν επιθυμεί να συμβάλλει στην εξέλιξη του κινήματος «Το πικρό τσάι ης ξενιτιάς», παρακαλώ να απευθυνθεί στους συνδεδεμένους ιστοτόπους. Ευχαριστώ :)

Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2014

σημειώνω για να θυμηθώ...








Kowloon Walled City: Η "πόλη της αναρχίας" - 50.000 άνθρωποι στοιβάζονταν σε 28.000 τ.μ.


Γερο(ντο,ρε,μι,φα,σολ,λα,σι)λογία: από τον Βορονώφ στη νοβοκαΐνη, τραγουδώντας

ΑΝΘΟ-BLOG-ΙΑ 1 Τι γράφουν οι bloggers στα blog τους για το blogging:

Τι κρίμα να φεύγουν οι καλύτεροι;

Written by kaltsovrako Posted in ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Αντίο φίλε και σύντροφε Allou Fun Marx

ΙδιογράφΩς Iδιόγραφα σημειώματα ελληνόφωνων ιστολόγων και των αναγνωστών τους.

Πριν από 50 χρόνια: Ο Μποστ για τα ινδικά τραγούδια

Αποχαιρετισμός στον Αλλού Φαν Μαρξ

Μαγική Ξωτική Ομορφιά

https://twitter.com/allufunmarx

https://twitter.com/allufunmarx/status/420180821149253632

Rodia Radio-11

10 αλήθειες για την μοντέρνα ξενιτιά

funEL βαρυ πακετο

ολα θα πανε καλα

penis Political Cartoons


Τα απίστευτα σκάνδαλα της χούντας

Οι Κόκκινες Κυριακές

Παλιά αμερικάνικη μουσική -6- Spike Jones

 αυτα............... για την ωρα!

Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014

το δις εξαμαρτείν

«το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού» λέγαν οι αρχαίοι για τον σοφό άνδρα που δεν πρέπει να κάνει το ίδιο λάθος δεύτερη φορά.. να μην επαναλαμβάνει ένα λάθος, δηλαδή. «δεν είναι έξυπνος αυτός που επαναλαμβάνει τα λάθη του» μεταφράζει το Βικιλεξικο.
Αυτό το ρητό το πήραν οι αναγεννησιακοί και το αναβάθμισαν, το πήρανε μετά και οι προτεστάντες ηθικολόγοι και το εμπλούτισαν κι έτσι η αρχαιοελληνική σοφία ανέβηκε στο βάθρο του απόλυτου και του αιωνίως "σωστού".

Τί έχουμε να πούμε εμείς οι ταπεινοί άνθρωποι; Δεν έχουμε κάτι τι να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε, αφήνουμε τους δυστυχείς άνδρες να αυτομαστιγώνονται. Εμείς, απλώς αναφέρουμε και τον έτερο πόλο.. τη γυναίκα!
Μια γυναίκα (που δεν ανδροφέρνει, δεν έχει στιλ Θάτσερ ούτε Μέρκελ) μπορεί να αμαρτάνει και δις και τρις και εκατοντάκις, αν χρειαστεί, και πάντα κατά την κρίση της. Αυτό σημαίνει πως δεν είναι λογική ή πως δεν είναι έξυπνη; Μπα, το αντίθετο θα έλεγα.. ή μάλλον.. το διαφορετικό!

Μια γυναίκα, ως εκ της φύσης της ελπίζει -γιατί μια γυναίκα γνωρίζει να ελπίζει- μια γυναίκα που έχει την εμπειρία της μάνας, συχνά της από δεύτερο χέρι ανθρώπου, αυτής που έχει περάσει συμπληγάδες στη ζωή μέσα στην ανδροκρατούμενη πατριαρχική κοινωνία την παλιότερη, την τωρινή των Αγορών και μη, μια γυναίκα είναι αδύνατο να πάψει να ελπίζει γιατί αν πάψει, παύει μαζί με την ελπίδα της και η ζωή.

Αυτα λοιπόν για σήμερα και καλό κουράγιο γυναίκες απανταχού της γης! Να σημειώσω εδώ ότι ευτυχώς έχουν αρχίσει και πολλοί άνδρες να πιάνουν το ρυθμό της ελπίδας. Αμεν.
_______________________
ΣΗΜ. όταν γραφω "γυναίκα" εννοώ τη γυναικεία ευαίσθητη καρδούλα! Οσο περνούν τα χρόνια, τόσο αυξάνονται οι γυναικείες καρδιές -ακόμα και μεταξύ των ανδρών, ευτυχώς. Παλιά, λέγαν για το εφευρετικό μυαλό, αυτό που γεννά ιδέες, πως είναι "γυναικείο". Σήμερα, το μυαλό έχει ψιλοξεφύγει γιατί οι ιδέες που κατεβάζει είναι ακόμα και εναντίον της δικής του (φυσικής) ύπαρξης.. ένα μυαλό συχνότατα αντιανθρώπινο. Ψέμματα;


Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014

ακατανόητα ή αυτονόητα;





Γύρω μου συμβαίνουν πράγματα που δεν καταλαβαίνω. 
Ζω ανάμεσά τους. 
Νοιώθω πολύ μικρή και πολύ λίγη. 
Αλλοτε εξοργίζομαι, άλλοτε παραλύω. 
Θέλω με κάθε τρόπο, με κάθε τίμημα, να ξεφύγω. 
Σαν τη νυφίτσα που κόβει το πόδι της με τα δόντια για να ξεφύγει από το δόκανο και σέρνεται κουτσή αλλά ελεύθερη για την υπόλοιπη ζωή της -αν ζήσει.

Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014

ο φίλος μου

αυτός είναι ο φίλος μου! κάθε μέρα, με ήλιο ή συννεφιά, ανταλλάσσουμε πληροφορίες σφυρίζοντας.. Σε λίγες μέρες θα έρθει συνεργείο να καθαρίσει τα λούκια της στέγης.. Δεν θα έχει πλέον χορτάρια εκεί πάνω και δεν ξέρω αν θα του αρέσει.. Αλλά.. ποιος τον ρωτάει αυτόν; ε;

Σάββατο, 7 Ιουνίου 2014

Το λάθος του γελοιογράφου

σκέφτηκα να αναλύσω τη γελοιογραφία -την επίμαχη, ξέρετε.. αυτή που δημοσιεύτηκε πριν λίγες μέρες στην εφημερίδα Των Συντακτών.

Εχουμε και λέμε λοιπόν.. Τι παρουσιάζει; Ποιο είναι το θέμα δλδ.. Παρουσιάζει έναν τύπο πρασινοκιτρινιάρη.. με αγριόφατσα που θυμίζει εξωγήινο τέρας, καθισμενο σε αναπηρικό καροτσάκι, να κρατά ένα μαστίγιο με μορφή πέους και να απειλεί τους πάντες και τα πάντα ωρυόμενος σε γερμανική γλώσσα:
ΑΛΕΣ ΚΑΠΟΥΤ, ΓΚΡΕΞΙΤ, ΠΙΓΚΣ, ΝΤΟΫΤΣΛΑΝΤ ΟΥΜΠΕΡ ΑΛΕΣ, ΑΪΝ ΝΑΤΣΙΟΝ, ΑΪΝ ΦΥΡΕΡ, ΝΤΑΧΑΟΥ, ΜΠΕΛΣΕΝ.
 


Στο πλάι γράφει: ΕΙΝΑΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ

Επάνω στο ρούχο του τέρατος, γραφει καθαρα και με κεφαλαία: ΣΟΪΜΠΛΕ. Αυτό νομιζω ειναι λαθος εκ μερους του γελοιογραφου.. πλεονασμός, πώς να το κάνουμε; δεν χρειαζόταν!

Πάμ' παρακάτ' λοιπον... στο μαστίγιο υπό μορφήν πέους, πράγμα σοκαριστικό για όσους μπήκαν στη βάσανο της μετά βδελυγμίας αποκήρυξης της γελοιογραφίας -μαζί με τον γελοιογράφο φυσικά.. Αυτό το πράγμα είναι μαστίγιο, εκτός αν υπονοηθεί πως ο ήρωας της γελοιογραφίας έχει αποκόψει το μόριό του. Το κρατά στο χέρι του και μάλιστα σε αρκετή απόσταση απο το κορμί του και το κουνά απειλητικά ενώ κραυγάζει όσα ανεφέρθησαν προηγουμένως. Μάλιστα...

Τί είναι αυτό που ενόχλησε τους τιμητές άραγε; Το τέρας-Σόιμπλε, το πέος-μαστίγιο, οι κραυγες, η πλαϊνη λωρίδα, η μανιέρα του σκιτσογράφου; Ας εξετάσουμε τί ήθελε να εκφρασει ο γελοιογράφος τώρα -κατά τη γνώμη μου βέβαια, ε.. Νομίζω λοιπόν ότι..


1. θέλησε να παρουσιασει τον γερμανο υπουργό όπως ακριβώς τον έχει καθένας έλληνας (και καθε νοτιοευρωπαίος, αλλά προσφάτως ξυπνούν και αρκετοί βόρειοι) στο νου του.. ένα τέρας *που τρώει τις ψυχές* (αυτο ειναι ατακα απο ποιημα ενος φιλου που θαυμαζω)


2. θέλησε να δείξει την εικόνα που υποβάλλει η γερμανικη κυβέρνηση -με πρωταγωνιστη το συγκεκριμενο προσωπο- στο λαό της, εναντίον των νοτιοευρωπαίων και ιδίως των ελλήνων.. Να θυμηθούμε πώς άρχισαν τα βάσανά μας; Ξεχάσαμε κιόλας το δάχτυλο της Αφροδίτης στο περιοδικό FOCUS να εικονογραφεί το κατάπτυστο άρθρο;


3. με τις απεικονισμένες κραυγες (με κεφαλαία γράμματα μισοκόκκινα σαν ματωμένα), νομίζω ότι θέλησε να θυμίσει πότε εφαρμόστηκαν παρόμοιες τακτικές και ποιοι τις εφάρμοσαν και πού τις εφάρμοσαν και ακολουθώντας ποια ιδεολογία οδηγήθηκαν να τις εφαρμόσουν..


4. το πεώδες μαστίγιο τώρα.. Τι κάνει κάποιος με ένα μαστίγιο; Δέρνει. Με ένα ανδρικό μοριο; Γ@μει. Με τα δυο μαζί; Γ@μεί και δέρνει, φυσικά, έτσι δεν είναι; [ζητω συγγνωμη για το καμουφλαζ του γραμματος άλφα, αλλά δεν ξερω τί λογοκρισια παιζει εδω μεσα, μη το κοψουν]
Το ότι ο κ. αυτός και ολοκληρη η γερμανικη κυβερνηση μαζι του κανουν σε μας τους ελληνες (αλλα και σε αλλους λαους) αυτό που εκφράζεται με τη μικρή προαναφερθείσα φράση, το γνωρίζουν οι πάντες! δεν χρειαζόταν να το σκιτσάρει ενας γελοιογράφος. Νομιζω δλδ..


5. η πλαϊνη λωρίδα, που κόντεψα να τη ξεχάσω, γελοιοποιεί τη διαρκή επίθεση εναντίον της ανερχόμενης δύναμης ενός κόμματος προς το οποίο στρέφονται οι ελπίδες όλων όσων υφίστανται τις αποφάσεις μιας ευρώπης με διαστρεβλωμένη ιδεολογία.. μιας ευρώπης εχθρικής προς τους λαούς που την αποτελούν, δλδ..

Κατακλείδα: Η γελοιογραφία αυτή είναι απολύτως επιτυχημένη, πιάνει πουλιά στον αέρα.. κατά τη γνώμη μου φυσικά. Επειδή είναι πλήρης. Η πληρότητά της έγκειται στο ότι εκφράζει πολλά σύνθετα πράγματα, συναισθήματα, ιδέες.. με λίγα λόγια λέει όλα όσα θα ήθελε πιθανότατα ο καθένας μας να ουρλιάξει προς κάθε κατεύθυνση.. να μάθει ο κόσμος όλος τί συμβαίνει στη χώρα μας και στον καθένα μας ειδικότερα.. πώς οι (υποτιθεμενες) δημοκρατικές ευρωπαϊκες κυβερνησεις (συμπεριλαμβανομενης της δικης μας) με πρόθεση καταστρέφουν τη χώρα μας, προβάροντας επάνω μας μια γενικευμένη καταστροφή.. Εχει κανείς αντίρρηση σε αυτο;

_________________
ΣΗΜ.1 συγγνωμη που μακρυγόρησα, η πρόθεσή μου ήταν να γράψω λίγα, αλλά παρασύρθηκα ως συνήθως...

ΣΗΜ.2. θα μπορούσα φυσικά να χρησιμοποιήσω αγοραίες εκφράσεις και λέξεις, αλλά θα εμπόδιζα τον/την αναγνώστη/τρια να συγκεντρωθεί στην ουσία, η προσοχή τους θα εστίαζε πιθανότατα στη λογοτεχνική μανιέρα...